2789
عنوان

خاستگارای سمی

259316 بازدید | 375 پست

بیایید تعریف کنید

برای من کلا دوروز بیشتر باهاش حرف نزدم

خیلی جدی روز اول گفت بعد ازدواج با خانواده شما زندگی میکنیم که تنها نباشن😐روز دومم ازم پول قرض خواست ۱ میلیون

دومیشم یکی بود میگفتم من حق طلاق و تحصیل و اشتغال و خروج از کشور و تصنیف اموال و میخوام مهریه نمیخوام قبول نمیکرد میگفتم خب پس ۱۱۴ تا سکه مهر کن میگفت نه اینم نه فقط ۳ تا😐😐

میشه لطفا تاپیک اخرم نظر بدین

میشه برای جراحی چهارشنبم دعا کنین؟ عمل سنگینی دارم🌸عمل انجام شد🙌 ممنون ازتون (۱۳/۳/۱۴۰۵)... اگر متاهلی اگر بچه داری امضامو میبینی بدو برو بچتو همسرتو ماچ کن....فرزند نادیده ام.. من در سن ۲۱ سالگی در این تاریخ مجبور شدم رحمم رو در بیارم عمل سنگینی بود. نادیده دوستت دارم.. هیچوقت نشد بیای. سر این قضیه هیچوقت کسی با من ازدواج نخواهد کرد.. همسر از دست رفته نادیده ام.. دختر اینده نادیده ام خیلی دوستتون دارمو در تصوراتم عاشقتونم🌸

5 سال بود منتظر نی نی بودیم ولی خبری نبود🥺

پارسال محرم یه نی نی تو بغل مامانش دیدم که یه لباس سفید پوشیده بود با دوتا بال فرشته پشتش🥹

از مامانش آدرس فروشگاه رو پرسیدم و منم همون موقع یه لباس سقا به نیت بارداری خریدم☺️

باورت میشه امسال منم یه فرشته کوچولو دارم و میخوام ببرمش مراسم شیرخوارگان ؟😍

بیا بزن رو این لینک و لباس محرم نی نیمو ببین🥰

😂😂😂

اولی بسی سم بود

اگر که به برنامه زندگی پس از زندگی علاقه دارین بهتون پیشنهاد میکنم که این مستند صوتی رو هم گوش کنین. https: //shonoud.com/ لینک کپی کنید و فاصله بین نقطه . و / این خط کجه رو حذف کنید تا باز شه

برا من هر چی بوده مادر پسرا اومدن جلو نگفتن آخه پس دختر و پسر هنوز همو ندیدن من این وسط چیکارم😂😂

باشد که روزگار بچرخد به کام دل❄️باشد که غم خجل شود از صبر قلب ما 🌊 و یک روزی کودکی خود را بغل می کنم 🫂و بهش می گم همه چی درست میشه دلبندم صبر کن ...🫶🏻

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2791
2779
2792