2789
عنوان

از دیت اولتون بگیددد چطوری بود

92972 بازدید | 153 پست

چیکار کردید کجا رفتید چی گفتید؟ پسره چطور رفتاری داشت؟ چی شد که فهمیدید به درد هم می خورید یا اگه خوشتون نیومد چطور ردش کردید اصن؟ من هیچوقت اولین دیت نداشتم چونکه با اکسمم از قبل آشنا بودم. بگید از تجربتون استفاده کنم🥲 خیلی ۲دلم واسه قرار گذشتن

ما یاد می گیریم با درد زندگی کنیم🕊 | بیاید همدیگرو قضاوت نکنیم💛 | من با عقایده خودم زندگی می کنم🥰

لایک

لطفاً اگه امضامو میبینی 3 تا صلوات واسه قبول شدنم تو رشته مورد علاقم بفرست ممنوووونم عسلم🥺❤️.                    «علم اگر اشتباه کند، اشتباهش را خواهد پذیرفت اما مذهبیون شما را میکشند تا ثابت کنند دین هرگز اشتباه نمی کند!!! -سخنی از برتراند راسل🌱❤️‍🔥

راستش یه جایی خسته شده بودم از اینکه هر رژیمی می‌گرفتم یا سخت بود یا وزنم برمی‌گشت. آخرین چیزی که امتحان کردم رژیم فستینگ دکتر کرمانی بود و تو ۲ ماه ۱۰ کیلو کم کردم، بدون احساس گرسنگی. مهم‌تر اینکه نه صورتم لاغر شد نه ریزش مو گرفتم.اگه خواستین، یه سر به سایتش بزنید و رژیم فستینگش رو ببینید.

من دیت اول خشم نیومد ازش از قیافش اینا فقط سر زبون دار بود خشم اومد ادم با ادبی و حالی بود ۴ سال گذشته الان جونمه واقعا دوستش دارم همه چیشو ولی دیگه ندارمش متاسفانه کات کردیم

تایپم نبود اول ولی الان احساس میکنم هیچکییی شبی این نیست

من ۱ ساله با دوست صمیمی رل سابقم هستم


ولی دیت سمی یبار داشتم

یکی همون اول گفت دنگی بدیم رستورانو تفریحاتو ..منم کات دادم

یکیم بود همون بار اول به زوووور میخاس ببره خونه

میگف کاریت ندارم فقط من بخوابم تو یکمماساژ بده منو خونمو مرتب کن ...


دیت اول رفتیم واسه تولد داداشش کادو خریدیم برای خودمم گل خریده بودیکم دور زدیم با ماشین بعد رفت

چه بامزه زود صمیمی شدید

اینطوری بهتره انگا تا کافه جایی رفتن

ما یاد می گیریم با درد زندگی کنیم🕊 | بیاید همدیگرو قضاوت نکنیم💛 | من با عقایده خودم زندگی می کنم🥰

منم رابطم لانگ دیستنس هست و وقتی اولین باز همو دیدیم میشناختیم همو، توی کافه همو دیدیم و برام عروسک گرفته بود. هردو کلی استرس داشتیم و من اولش خجالت میکشیدم ولی تجربه جالبی بود و هنوزم باهمیم:) اینم بگم زیاد به مشکل خوردیم و جر و بحثمون شده تا الان اما واقعا پای هم موندیم و نخواستیم همو ول کنیم و بنظرم این خواستنه

رفتیم پارک جنگلی بعدش لب دریا کلی حرف زدیم.

از آینده گفتیم و به تفاهم رسیدیم.البته کلی همکار هم بودیم

اینا کلیاتش بود.تو مذاکرات بعدی وارد جزئیات شدیم

جزئیات زندگی و اینده

حس واقعی از ذهن دیگران یه حسه خدادادیه که فقط مردا دارن.یه زن فقط حس عشقو جذب میکنه که ۸۰درصدش اشتباهه

هعییییی یاد خاطراتم افتادم

قبل دیت اول دو هفته چت کرده بودیم

توخوابگا بودم از دوستام لباس قرض گرفتم

هوا سرد بود لباسم کم سرما خوردم شبش با تب ۳۸ درجه بستری شدم😂😂😂😂

خیلی عاشقش بودم اونموقعا ... بعد ازدواج عشق کمرنگ و عادی میشه

خیلی خیلی خجالتی بودم و موقع حرف زدن صدام و دستام میلرزید اون اما پررو و کوهی از تجربه

اگه هر وقت احساس کردید عاشق شدید هیچی بهتر از دوش آب یخ نیست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2791
2779
2792