2777
2789
عنوان

خودکشی 😱😱

| مشاهده متن کامل بحث + 4496 بازدید | 170 پست
پس مسلما رحمت خدا نصیب اونایی میشه که خودکشی کردن خدای ما خدای رحمت و بخششه نه خدای عذاب و عقاب او ...

اتفاقا برعکس بااین کار خودشو از اغوش خدامحروم میکنه

در پناه حق باشید یاحق❤اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم❤
خب مشکلش چیه اصلا منطق من اینه خدای منم اینه مگه میشه انقد راحت بشینیم بگیم خدا کسایی رو که خودگش ...

عزیزم خب اگه اعتقاد داشته باشیم به نور بودنش

تحمل میکنیم زندگی و سختی هاشو

و زمانیکه خدا برامون در نظر گرفته از دنیا میریم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نگین این حرفو .رحمت خدا شامل کسی میشه که به رحمانیت خدا معتقد باشه ،اونی که خودکشی میکنه از خدای رحم ...

اونیکه خودکشی میکنه از رحمت خدا ناامیذ نیست زودتر میرسونه خودشو به خدا

نتونسته ادامه بده

رفیقم بود 
عزیزم خب اگه اعتقاد داشته باشیم به نور بودنش تحمل میکنیم زندگی و سختی هاشو و زمانیکه خدا برامون در ...

شاید من به یه جایی برسم نتونم صبر کنم تا برسم به اون نور

انقدر سختم باشه این صبر که میگم همه چیو میذارمو میرم

رفیقم بود 
همه بخواییم خب من الان میخوام ایا میتونم؟؟؟؟؟؟

من میتونستم اگه از گناهش نمیترسیدم

خیلیا اگه گناهش نبود می تونستن


تعداد کمین که نمیتونن

ببین تونستن نتونستن مهم نیست مهم اینه که بپذیریم مشیت الهی رو ؛ بپذیریم سختی های زندگی رو؛ بپذیریم زندگی رو 

و تا زمان مرگمون زندگی کنیم 

زندگیه که سخته نه مردن با شرایط سخت بتونیم دووم بیاریم و خودمونو نکشیم مَردیم وگرنه همه تو زندگیا ...

ببین قبول دارم زندگی سخته 

ولی مرگ سخت تررره 

شما بقول  دوستمون برو برای ۵ دقیقه دستتونو بزارید زیر آب جوش !!! 

جون آدم  براش خیلی عزیزه 


« Made in pain 💔» به دَشتـی رسیدی بلندتر بخند! بلندتر بخند یادِ خونه بیـوفتُم ..:)                                                           هر هویتی رو رها کردم.‌ هر احساسی رو از بین بردم. هر خاطره‌ای رو‌ دفن کردم و هر آرزویی رو نادیده گرفتم. به نظر میرسه بی‌نقص‌ترین فرصت برای زندگی‌کردنه. بدون زنجیر.                  مردمان شهر برای آزادی تابوت ساختندو برای عشق مرز، غافل از اینکه نه آزادی در تابوت جا میگیرد، نه عشق مرز میشناسد.-ارنستو چگوارا      لینک تاپیک اهدای عضو من کلیک کنید. ❤️
اصلا این حرفو نزنید خدا اون مادریه که هر چقدرم بچه اش بد باشه باز همیشه بغلش میکنه و پسش نمیزنه

ن امید زیاد درستع ن ناامیدی

ن انقد ناامید اط رحمتش شیم ک بگیم جهنمه خونه ابدیمون

ن انقدد ک بگیم خدا میبخشتمون و بهشتی صددرصدیم

در پناه حق باشید یاحق❤اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم❤
خب مشکلش چیه اصلا منطق من اینه خدای منم اینه مگه میشه انقد راحت بشینیم بگیم خدا کسایی رو که خودگش ...

من کاری ب منطق شما ندارم با احترامم جوابتونو دادم گفتم اون داعشیه هم میگه منطق من اینه اگه هرکس بر اساس فکر و منطق خودش بره جلو ک سنگ رو سنگ بند نمیشع اون یکی میگه منطق من اینه و خدای منم این کلا قانون بر اساس منطقی ک به همه نظر ها بخوره تصویب و شکل میگیره پس اونی ک پول نداره میره دزدی میگع منطق من اینه ک پول نداشتم برم بدزدم به کسی هم مربوط نیست ما منطقمون بر اساس قرانه و کلام پیامبرمون و سخنان مولامون 🙏🏻🌹🙋🏻‍♂️یا حق در پناه خدای خودت هرکه خود داندو خدای دلش امضامو بخون🙋🏻‍♂️🙋🏻‍♂️🌹🙏🏻

کاربر آقام🙋🏻‍♂️🤷‍♂️🙏🌹🤦‍♂️🥀🥀🥀...انسانها همه چیز رو همینطور حاضر و آماده از مغازه ها میخرن و چون مغازه ای نیست ک دوست بفروشد انسانها مانده اند بی دوست روباه به شازده کوچولو گفت تو اگر میخواهی من دوستت باشم مرا اهلی کن شازده کوچولو گفت اهلی کردن یعنی چه روباه گفت یعنی ایجاد علاقه کردن
اصلا این حرفو نزنید خدا اون مادریه که هر چقدرم بچه اش بد باشه باز همیشه بغلش میکنه و پسش نمیزنه

میتونی اینو مطالعه کنی

https://namnak.com/-Suicide.p55415

در پناه حق باشید یاحق❤اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم❤
شاید من به یه جایی برسم نتونم صبر کنم تا برسم به اون نور انقدر سختم باشه این صبر که میگم همه چیو می ...


نمیشه که

صبر سختت باشه و از اونورم خدا رحمتشو شاملت کنه

بچه ات یه اشتباه میکنه ؛ مثلا خط قرمزتو رد میکنه بوسه اتو ازش دریغ نمیکنی ؟





بالاخره مام باید برادری مونو ثابت کنیم که بعد ارث و میراثی بهمون برسه 

ببین قبول دارم زندگی سخته  ولی مرگ سخت تررره  شما بقول  دوستمون برو برای ۵ دقیقه دس ...

دستت لحظه ای نیست بزاری زیر ابجوش تا دوماه باید هی پانسمانش کنی مرگ ی لحظه هست پنج دقیقه تموم راحت 🤷‍♂️

کاربر آقام🙋🏻‍♂️🤷‍♂️🙏🌹🤦‍♂️🥀🥀🥀...انسانها همه چیز رو همینطور حاضر و آماده از مغازه ها میخرن و چون مغازه ای نیست ک دوست بفروشد انسانها مانده اند بی دوست روباه به شازده کوچولو گفت تو اگر میخواهی من دوستت باشم مرا اهلی کن شازده کوچولو گفت اهلی کردن یعنی چه روباه گفت یعنی ایجاد علاقه کردن

منم دوستم که همکلاسی و همسایه هم بودیم با مامانش دعواش شد،قرص برنج خورد خودکشی کرد،اللهم صلی علی محمد و آلهی محمد،وعجل فرجهم

من به دعای دیگران در حق خودم اعتقاد دارم،اگه دعام کردی و برام صلوات فرستادی یا آیت الکرسی خوندی لایکم کن،تا منم دعات کنم مهربون،برات آرزوی عاقبت بخیری و حاجت روایی دارم 
من میتونستم اگه از گناهش نمیترسیدم خیلیا اگه گناهش نبود می تونستن تعداد کمین که نمیتونن ببین ت ...

مشیت خوبه که

ماها نشستیم و داریم و تر و خشک باهم میسوزیم

یه عده به اسم خدا دین داااارن هر بلایی میخوان سرمون میاره

منه نوعی پول ندارم شیر خشک بچه امو بخرم پول ندارم پوشک بخرم پول ندارم دارو بخرم پول ندارم دکتر بدم خب چه کنم

رفیقم بود 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز