2777
2789
عنوان

خودکشی 😱😱

| مشاهده متن کامل بحث + 4496 بازدید | 170 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دستت لحظه ای نیست بزاری زیر ابجوش تا دوماه باید هی پانسمانش کنی مرگ ی لحظه هست پنج دقیقه تموم راحت  ...

از این نظر  میگم که آدم کلا جرات میخواد که بخودش آسیب  بزنه چه برای ۲ ماه چه ۲ ثانیه


« Made in pain 💔» به دَشتـی رسیدی بلندتر بخند! بلندتر بخند یادِ خونه بیـوفتُم ..:)                                                           هر هویتی رو رها کردم.‌ هر احساسی رو از بین بردم. هر خاطره‌ای رو‌ دفن کردم و هر آرزویی رو نادیده گرفتم. به نظر میرسه بی‌نقص‌ترین فرصت برای زندگی‌کردنه. بدون زنجیر.                  مردمان شهر برای آزادی تابوت ساختندو برای عشق مرز، غافل از اینکه نه آزادی در تابوت جا میگیرد، نه عشق مرز میشناسد.-ارنستو چگوارا      لینک تاپیک اهدای عضو من کلیک کنید. ❤️
بگذریم نمیخوام چیزی بگم که بعدا برام عواقب اخروی داشته باشه تو جواب این حرفت

بگو🙄

« Made in pain 💔» به دَشتـی رسیدی بلندتر بخند! بلندتر بخند یادِ خونه بیـوفتُم ..:)                                                           هر هویتی رو رها کردم.‌ هر احساسی رو از بین بردم. هر خاطره‌ای رو‌ دفن کردم و هر آرزویی رو نادیده گرفتم. به نظر میرسه بی‌نقص‌ترین فرصت برای زندگی‌کردنه. بدون زنجیر.                  مردمان شهر برای آزادی تابوت ساختندو برای عشق مرز، غافل از اینکه نه آزادی در تابوت جا میگیرد، نه عشق مرز میشناسد.-ارنستو چگوارا      لینک تاپیک اهدای عضو من کلیک کنید. ❤️
مشیت خوبه که ماها نشستیم و داریم و تر و خشک باهم میسوزیم یه عده به اسم خدا دین داااارن هر بلایی می ...

عزیزم بخدا منم شرایطم کمتر از شما بد نیست

همه تحت فشاریم

خدا نگذره ازشون

فک کردی گناه ما گردنشون نیست؟

نمیدونم واقعا باید چیکار کنیم با این از خدا بی خبرا

خدا حقمونو بگیره

اصلا این حرفو نزنید خدا اون مادریه که هر چقدرم بچه اش بد باشه باز همیشه بغلش میکنه و پسش نمیزنه

ببیین ابجی من کاری ب منطق ت ندارم هرکسی منطق و عقاید خودشو دارع ب عقاید و منطقتت هم احترام میذارم

امام صادق (ع) فرمودند:
« هر کس خود را عمداً بکشد، پس او در آتش جهنم تا ابد خواهد بود.» (وسایل الشیعه، ج 29، ص 24)


خودکشی گناه کبیرع س این حرفا رو نزن

ممکنه کسی ببینه ک قصد خودکشی داشته باشه و باورش شه ک ارع خدا میبخشتش و دست ب خودکشی بزنع.

شبت خوش

در پناه حق باشید یاحق❤اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم❤
نمیشه که صبر سختت باشه و از اونورم خدا رحمتشو شاملت کنه بچه ات یه اشتباه میکنه ؛ مثلا خط قرمزتو رد ...

نه هرگز دریغ نمیکنمو

اول خودمو کنکاش میکنم و دوم حتما براش عذاب در نظر نمیگیرم

رفیقم بود 
عزیزم بخدا منم شرایطم کمتر از شما بد نیست همه تحت فشاریم خدا نگذره ازشون فک کردی گناه ما گردنشون ...

نمیدونم چرا انقدر راحت داریم راضی به ظلم میشیم

نمیدونم اصلا راهی هست

اصلا امیدی هست

حرصم میگیره چرا به اسم خدا و دین این بلاهارو سرمون میازن

گاش کافر بودن کاش کافر بودیم تا نمیگفتیم منبع مهربونی رو میپرستیم

رفیقم بود 
از این نظر  میگم که آدم کلا جرات میخواد که بخودش آسیب  بزنه چه برای ۲ ماه چه ۲ ثانیه

خب گفتم پستای قبلیم ک گناه جرات میخود ولی جرات کاذب اصن گناه اگه جراتشو داشته باشی میتونی انجام بدی همین خیانت ک الان بعضی ها انجام میدن خیلی جرات میخواد اونی ک پاکه و دامنش به گناه الوده نشده تا اسمشو میاری یکی دیگه انجام داده اون از ترس میلرزه 

کاربر آقام🙋🏻‍♂️🤷‍♂️🙏🌹🤦‍♂️🥀🥀🥀...انسانها همه چیز رو همینطور حاضر و آماده از مغازه ها میخرن و چون مغازه ای نیست ک دوست بفروشد انسانها مانده اند بی دوست روباه به شازده کوچولو گفت تو اگر میخواهی من دوستت باشم مرا اهلی کن شازده کوچولو گفت اهلی کردن یعنی چه روباه گفت یعنی ایجاد علاقه کردن
نه هرگز دریغ نمیکنمو اول خودمو کنکاش میکنم و دوم حتما براش عذاب در نظر نمیگیرم

حالا مثال بچه تو شد

زبونم لال دور بشه از بچه ات

بچه خودم مثلا فک کن بچه من

 رفته چاقو کرده تو شکم دوستش

یا یه دخترو دزدیده به زور بهش تجاوز کرده

یا تو مملکت کاره ای شده و اختلاس کرده

یا قاضی بوده پول گرفته جای شاکی و متشاکیو عوض کرده

یا ...

من باشم دیگه  بچه مو دوس ندارم

نمیدونم چرا انقدر راحت داریم راضی به ظلم میشیم نمیدونم اصلا راهی هست اصلا امیدی هست حرصم میگیره چ ...

کی راضی ب ظلمه به خدا ک اگه دردمون بیشتر از تو نباشع کمتر نیست ولی راضی ایم به رضای خدا کاری از دست منو تو  بر نمیاد میاد بگو تا انجام بدیم جز خودکشی فقط

کاربر آقام🙋🏻‍♂️🤷‍♂️🙏🌹🤦‍♂️🥀🥀🥀...انسانها همه چیز رو همینطور حاضر و آماده از مغازه ها میخرن و چون مغازه ای نیست ک دوست بفروشد انسانها مانده اند بی دوست روباه به شازده کوچولو گفت تو اگر میخواهی من دوستت باشم مرا اهلی کن شازده کوچولو گفت اهلی کردن یعنی چه روباه گفت یعنی ایجاد علاقه کردن
حالا مثال بچه تو شد زبونم لال دور بشه از بچه ات بچه خودم مثلا فک کن بچه من  رفته چاقو کرده ت ...

دور از جون

دور باسه از بچه های سرزمین تبدیل به حیوان شدن

اما بچه ات اینکارو کرده دور از جونش زبونم لال حکم اعدامش اومده ایا نمیری عجز و التماس برای بخشش اما نمیخوایی که زنذه بمونه ایا محبت نمیکنی؟؟؟

رفیقم بود 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز