2777
2789
عنوان

خودکشی 😱😱

4496 بازدید | 170 پست

بیاید برا تمام کسایی که خودکشی کردند و فوت شدن یه صلوات بفرستیم 


این افراد از بقیه بیشتر نیازمندند




کاری کنید این تایپک بره تو پر بازذیدا 

که هم ثواب کرده باشیم هم عذاب و درد اموات رو کم کرده باشیم 

ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خدا کنه ب ارامش برسن ولی تا اونجایی ک دینو مذهب گفته اونا خسر و الدنیا و آخرتن

کاربر آقام🙋🏻‍♂️🤷‍♂️🙏🌹🤦‍♂️🥀🥀🥀...انسانها همه چیز رو همینطور حاضر و آماده از مغازه ها میخرن و چون مغازه ای نیست ک دوست بفروشد انسانها مانده اند بی دوست روباه به شازده کوچولو گفت تو اگر میخواهی من دوستت باشم مرا اهلی کن شازده کوچولو گفت اهلی کردن یعنی چه روباه گفت یعنی ایجاد علاقه کردن

ولی یکی از گروه ها که هیچوقت بخشیده نمیشن اون دنیا کسایی هستن که خودکشی کردن

😞

کاش هیچوقت چنین کاری نمیکردن😣

نازنیڹ زهـرا هستمـ😎..میشہ واسہ همسنگرهاے همسرمـ یہ صلواتـ بفرسے آبجے؟❤🙏...خوشحال باش بانو تو برگزیده ے حضرتـ زهرایے تو انتخابـ شده ے مادرساداتے انتخابتـ ڪردڹ براے حجابـ براے نجابتـ😍❤ با حجابتـ لبخنــد رو به لبـ هاے مہدے زهـراس بیار خواهری باشہ؟😊 مڹ عاشقـانہ رهبرمـ رو دوستـ دارمـ و بہ وجودشوڹ افتخار میڪنمـ(امامـ خامنہ اے❤)سربازے رو از ذوالفقار علے یاد بگیریمـ(شہید حاج قاسم سلیمانے)😊!! چشمـ دشمنانشوڹ ڪـــوووور😌.... مجنـــــوڹ العبــــــاس ام😍🙋 ڪربلاے بہشتـ مڹ در زمینہ... 😍😢

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 💞

حافظ کل قرآن 😍من یڪ دختر چآدریم😊شاد و پر نشاط☺️سر زنده و پرڪآر😉قرآن ونهج البلاغه اگر میخوانم ... رمآن هم می خوانم😍پآی سجاده اگر گریه میکنم😭خنده‌هام بین دوستام تماشایی است😅من اگر چادر سرم میکنم☝️نقاشم هستم✏️خطم هم خوبه ✍🏻حرف های دخترونم هم سر جاشه🤪شوخۍ هاۍ دوستانه هم میکنم😆تئاتر و سینماهم‌میرم البته‌نه هرفیلمی🙃کوه هم میرم با حفظ حجابم🏔من‌قشنگ تر ازدنیای‌خودم سراغ ندارم😍 

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم ان شاءالله خدا بیامرزدشون

 صادق باش مثل اون سیگاری که روش نوشته سرطانزا نه مثل اون آبمیوه آشغالی که روش نوشته صددر  صد طبیعی ❤ السلام علیک یا ابا عبدالله❤

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

با اون شکلکت ترسیدم که کی خودشو کشته

مجبور شدم اینو بزارم که بازدید بیشتر بخوره که تعداد صلوات ها بیشتر بشه 

ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز