2789
عنوان

خودکشی 😱😱

| مشاهده متن کامل بحث + 4496 بازدید | 170 پست

با اجازه استارتر 

لطفا به این جا سر بزنید

https://www.ninisite.com/discussion/topic/4925301/حقوق-کاربرانبخش-فراموش-شده-ی-نی-نی-سایت

 لطفا برای مهم ترین حاجتام که یکیش  درمان کاهل نمازی هست صلوات بفرستید(حاجتی هم دارم که تماااااااااااام زندگی حالا و آینده و بعد از مرگم بهش وابستس. کاش نجات پیدا کنم از باتلاقی که توش گیرم. من خودم و خدارو گم کردم و نیاز شدید دارم که پیدا کنم خودمو، راهمو و خدامو. به طرز عجیبی توی خلاء دست و پا میزنم و همه چی بی رنگه. لطفا با دعاتون کمکم کنید که بد جور در این برهه از زندگیم همه چیز متوقف شده).دلم برای گذشته تنگ شده و متاسفم که مقصر احوال الانم؛ که فراموش کردم زندگی کردنو، خودمم. خدایا من ميخوام برگردم سمتت لطفا اینبار هم ردم نکن.آمینپ. ن.بی نمازیم حل شد و من ممنون دعا و لطف شما عزیزان هستم. خدا به همتون خیر بده ان شاء الله. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ولی یکی از گروه ها که هیچوقت بخشیده نمیشن اون دنیا کسایی هستن که خودکشی کردن 😞 کاش هیچوقت چنین کا ...

 ببین بخشیده شدن جداست  ما میخوایم از عذابشون کم بشه همین 

ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده

وای چرا

بیست و دو سالش بوذ.با مامانش دعواش میشه سر محصولاتشون ی دفه میزنه ب سرش میره بیرون پیام میده ب خواهرش بیاین من فلان جا هستم میرن میبینن خودشو اویزون کرده

خیلی فوضول زیاد شده خودتو جمع کن احمق

روحشان شاد جدیدنم ی پسره ۱۹ساله بخاطر قبول نشدن تو کنکور ریاضی از پشت بوم خودشو پرت کرده پایین😔😔

آخی خدا رحمتش کنه ولی خر بوده بخاطر کنکور 

ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده

ببین بخشیده شدن جداست  ما میخوایم از عذابشون کم بشه همین

نه کاری ندارم ب موضوع شما یه دفعه یادم افتاد گفنم 

وگرنه به دیده منت ده تا میفرسم 🙏

نازنیڹ زهـرا هستمـ😎..میشہ واسہ همسنگرهاے همسرمـ یہ صلواتـ بفرسے آبجے؟❤🙏...خوشحال باش بانو تو برگزیده ے حضرتـ زهرایے تو انتخابـ شده ے مادرساداتے انتخابتـ ڪردڹ براے حجابـ براے نجابتـ😍❤ با حجابتـ لبخنــد رو به لبـ هاے مہدے زهـراس بیار خواهری باشہ؟😊 مڹ عاشقـانہ رهبرمـ رو دوستـ دارمـ و بہ وجودشوڹ افتخار میڪنمـ(امامـ خامنہ اے❤)سربازے رو از ذوالفقار علے یاد بگیریمـ(شہید حاج قاسم سلیمانے)😊!! چشمـ دشمنانشوڹ ڪـــوووور😌.... مجنـــــوڹ العبــــــاس ام😍🙋 ڪربلاے بہشتـ مڹ در زمینہ... 😍😢
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز