ولی یکی از گروه ها که هیچوقت بخشیده نمیشن اون دنیا کسایی هستن که خودکشی کردن 😞 کاش هیچوقت چنین کا ...
ادم باید تو شرایط اونا باشه نمیشه گفت به نظرم شایدم بخشیده بشن اصلا راحت نیست حتی اونی که میگه اصلا خودم را نمیخوام و کاش بمیرم موقعه عمل هنگه البته خیلی ها هم لحظه ای یه کاری میکنند و...
خداآرامش به خانواده هاشون بده توروخدا بچه هاتون و باچیزای بی ارزش آزار روانی ندید تودوران بلوغ مخصوصا این بچه ها یه مشت هورمونن که دست وپادارن چه با دختر یاپسرحرف زدی چراکنکور قبول نشدی باید بری سربازی باید شوهر کنی وهزارباید دیگه
یه زنو میشناسم که میگن راجبش خودشو آتیش زده ت حموم ۵ تا بچه داشته از دست شوهرش ک اذیتش میکرده میرم سرقبرش گاهی اوقات هیچکس نمیاد سرقبرش از خانوادش دوسش ندارن چون خودکشی کرد😔
تازه وارد نیستم بنا ب دلایلی نشد که با کاربری قبلیم وارد بشم .🤗 گلم اگه با نظرم مخالفی یا نمیتونی تحمل کنی کسی برخلاف تو نظر بده این دیگه مشکله خودته