2777
2789
عنوان

خودکشی 😱😱

| مشاهده متن کامل بحث + 4496 بازدید | 170 پست

این افرادنیازمند کمک و مشاوره هستند وقتی که کارازکار بگذره دیگه فاید ه ای نداره پس بهتره اگه همچین کسی رو میشناسید در اطرافیان حتما با بهزیستی یا اورژانس اجتماعی تماس بگیرید این اقدامها مسلما بهتر ومفیدتره تا .... 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

 ببیین قبول که دین اینو گفته ولی من میگم عذاب شون کمتر بشه نه قطع بشم 

خدا کنه بازم بعید میدونم گناه کبیره ای هست که دیگه به هیچ عنوان فرصت توبع هم نداری

کاربر آقام🙋🏻‍♂️🤷‍♂️🙏🌹🤦‍♂️🥀🥀🥀...انسانها همه چیز رو همینطور حاضر و آماده از مغازه ها میخرن و چون مغازه ای نیست ک دوست بفروشد انسانها مانده اند بی دوست روباه به شازده کوچولو گفت تو اگر میخواهی من دوستت باشم مرا اهلی کن شازده کوچولو گفت اهلی کردن یعنی چه روباه گفت یعنی ایجاد علاقه کردن

یه فاتحه بفرستیم برای اون جوونی که چند وقت پیشا خودشو از پل سیاه اهواز دار زد

تازه وارد نیستم  بنا ب دلایلی  نشد که با کاربری قبلیم وارد بشم     .🤗 گلم اگه با نظرم مخالفی یا نمیتونی تحمل کنی کسی برخلاف تو نظر بده      این دیگه مشکله خودته  

دختر همسایه جلو چشمم داشت تو آتیش میسوخت دادو بیداد کردم خواهرم اومد همه اومدن ..میدوید و خودشو میمالید ب برفها...با پتو خاموشش کردن ولی درصد سوختگیش بالا بود...هیچوقت یادم نمیره خدا بیامرزه😭😭😭

روحشان شاد جدیدنم ی پسره ۱۹ساله بخاطر قبول نشدن تو کنکور ریاضی از پشت بوم خودشو پرت کرده پایین😔😔

شاید قبول میشد اول باید میزاشت نتیجه بیاد بعد خودشو بندازه

یه صلوات مهمونم میکنید به نیت ارامشم و خوب بودن حاله دلم
منم یه دوست داشتم خودشو آتیش زد نفهمیدم چرا این کارو کرد یه پسرم داشت

منم دوستم چون تجدیدی اورده بود تو  کارنامش    زنداداشش میترسونش میگه الان بابات میاد میکشتت   اونم نفت میریزه رو خودش  و آتیش میزنه 

تازه وارد نیستم  بنا ب دلایلی  نشد که با کاربری قبلیم وارد بشم     .🤗 گلم اگه با نظرم مخالفی یا نمیتونی تحمل کنی کسی برخلاف تو نظر بده      این دیگه مشکله خودته  
چندروز پیش هم پدر یک خانواده مرگ موش خرید تو شام ریخت کل خانواده باهم مردن

اخی چرا اخه. خدا نگذره از باعث و بانیه گرونی

یه صلوات مهمونم میکنید به نیت ارامشم و خوب بودن حاله دلم
یه زنو میشناسم که میگن   راجبش خودشو آتیش زده ت  حموم   ۵ تا بچه داشته  از دست ش ...

خب اینم از اونایی که خیلی نیاز داره 

ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده

این افرادنیازمند کمک و مشاوره هستند وقتی که کارازکار بگذره دیگه فاید ه ای نداره پس بهتره اگه همچین ک ...

قبول دارم حرفتون رو ولی اموات همیشه منتظرند 

ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز