این افرادنیازمند کمک و مشاوره هستند وقتی که کارازکار بگذره دیگه فاید ه ای نداره پس بهتره اگه همچین کسی رو میشناسید در اطرافیان حتما با بهزیستی یا اورژانس اجتماعی تماس بگیرید این اقدامها مسلما بهتر ومفیدتره تا ....
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ببیین قبول که دین اینو گفته ولی من میگم عذاب شون کمتر بشه نه قطع بشم
خدا کنه بازم بعید میدونم گناه کبیره ای هست که دیگه به هیچ عنوان فرصت توبع هم نداری
کاربر آقام🙋🏻♂️🤷♂️🙏🌹🤦♂️🥀🥀🥀...انسانها همه چیز رو همینطور حاضر و آماده از مغازه ها میخرن و چون مغازه ای نیست ک دوست بفروشد انسانها مانده اند بی دوست روباه به شازده کوچولو گفت تو اگر میخواهی من دوستت باشم مرا اهلی کن شازده کوچولو گفت اهلی کردن یعنی چه روباه گفت یعنی ایجاد علاقه کردن
دختر همسایه جلو چشمم داشت تو آتیش میسوخت دادو بیداد کردم خواهرم اومد همه اومدن ..میدوید و خودشو میمالید ب برفها...با پتو خاموشش کردن ولی درصد سوختگیش بالا بود...هیچوقت یادم نمیره خدا بیامرزه😭😭😭