2777
2789
عنوان

خودکشی 😱😱

| مشاهده متن کامل بحث + 4496 بازدید | 170 پست

اکثر انسانهایی که خود کشی میکنن از سلامت روحی برخوردار نیستن،

و قطعا خداوند انسانی که بیمار روحی داشته و از سلامت روانی برخوردار نبوده و خودش رو کشته رو هم میبخشه.


روح همگی  درگذشتگان شاد


همگی قرین لطف و رحمت خداوند🙏

❤️امیدوارم به رحمت خاص پروردگار❤️


الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

برای لیلای عزیز وهمه  عزیزان از دست رفته

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


  

در پی چشمت شهربه شهر خانه به خانه،،،شدم روانه🚶گل عشقم راچیدی دانه به دانه...چه عاشقانه🌹🌹.       آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین که خوش امدی رویای من😍😍   این تو این جان من...شوق چشمان من،،عاشق ها میکشی زیبای من🌞🌞     مثل تو دنیا ندیده .... فصل عشق ما رسیده..رونمایان کردی ویک شهر دستش را بریده...💖💖.       کفرم ودینم توهستی...هرچه میبینم توهستی ...بیستون ها می کَنم من ،چونکه شیرینم توهستیییی😘😘😘 در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه........
این حرف و منطق قرآنه و الان من حرف نامربوطی نزدم اگه هم اون کسی ک خودکشی میکنه چقد روح و نفسش ضعیفه ...

پس مسلما رحمت خدا نصیب اونایی میشه که خودکشی کردن

خدای ما خدای رحمت و بخششه نه خدای عذاب و عقاب

اونیکه خودشو کشته از همه چی خسته شده و با اغوش باز خودش میره سمت خدا و  بغل خدا نع به زورعزاییل


رفیقم بود 
اصلا هم راحت نیست و کاملا برعکس شما فکر میکنم

دقیقا موافقم باهات

اینایی که میگن خودکشی راحته یک لحظه دستشونو بذازن تو اب جوش خب راحته دیگه طرف میره خودشو میسوزونه مگه میشه راحت باشه

کی میدونه چی میکشه اونیکه خودکشی میکنه

رفیقم بود 
دقیقا موافقم باهات اینایی که میگن خودکشی راحته یک لحظه دستشونو بذازن تو اب جوش خب راحته دیگه طرف می ...

بخدا! 

من حتی نمیتونم بهش فکرررر کنم

بارها خواستم خودمو پرت کنم نتونستم  قدرت پاها م از کار افتاد نتونستم راه برم حتی برم روی لبه! 

« Made in pain 💔» به دَشتـی رسیدی بلندتر بخند! بلندتر بخند یادِ خونه بیـوفتُم ..:)                                                           هر هویتی رو رها کردم.‌ هر احساسی رو از بین بردم. هر خاطره‌ای رو‌ دفن کردم و هر آرزویی رو نادیده گرفتم. به نظر میرسه بی‌نقص‌ترین فرصت برای زندگی‌کردنه. بدون زنجیر.                  مردمان شهر برای آزادی تابوت ساختندو برای عشق مرز، غافل از اینکه نه آزادی در تابوت جا میگیرد، نه عشق مرز میشناسد.-ارنستو چگوارا      لینک تاپیک اهدای عضو من کلیک کنید. ❤️
پس مسلما رحمت خدا نصیب اونایی میشه که خودکشی کردن خدای ما خدای رحمت و بخششه نه خدای عذاب و عقاب او ...

نگین این حرفو .رحمت خدا شامل کسی میشه که به رحمانیت خدا معتقد باشه ،اونی که خودکشی میکنه از خدای رحمان قطع امید کرده.و مشکلات و سختیها واسش بزرگتر از رحمت خدا بودن.

یا امام رضا منتظر نگاه مهربونت هستم ،دستمو بگیر  
پس مسلما رحمت خدا نصیب اونایی میشه که خودکشی کردن خدای ما خدای رحمت و بخششه نه خدای عذاب و عقاب او ...

پس اگه اینجوری باشع هرکسی میره دیگری رو میکشه و میگه میخواستم بفرستم پیش خدا زودتر منطق داعشو گفتی ک

کاربر آقام🙋🏻‍♂️🤷‍♂️🙏🌹🤦‍♂️🥀🥀🥀...انسانها همه چیز رو همینطور حاضر و آماده از مغازه ها میخرن و چون مغازه ای نیست ک دوست بفروشد انسانها مانده اند بی دوست روباه به شازده کوچولو گفت تو اگر میخواهی من دوستت باشم مرا اهلی کن شازده کوچولو گفت اهلی کردن یعنی چه روباه گفت یعنی ایجاد علاقه کردن
اصلا هم راحت نیست و کاملا برعکس شما فکر میکنم

زندگیه که سخته

نه مردن

با شرایط سخت بتونیم دووم بیاریم و خودمونو نکشیم مَردیم

وگرنه همه تو زندگیاشون سختی دارن همه بخوایم خودمونو بکشیم‌ که ...


اینجا ی کاربری بود ک میگفت مامانم شب خونمون بوده بعد قرص برنج خورده میگفت حرف پزشک هیچوقت یادم نمی ره ک گفته صنعتی زده من همیشه نمیدونم چرا ب این کاربر فکر میکنم الانم برای مادرش صلوات فرستادم خدا همه رو رحمت کنه

نگین این حرفو .رحمت خدا شامل کسی میشه که به رحمانیت خدا معتقد باشه ،اونی که خودکشی میکنه از خدای رحم ...

بزرگ ترین گناه ناامیدی از رحمت خداست

در پناه حق باشید یاحق❤اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم❤
پس اگه اینجوری باشع هرکسی میره دیگری رو میکشه و میگه میخواستم بفرستم پیش خدا زودتر منطق داعشو گفتی ک

خب مشکلش چیه

اصلا منطق من اینه

خدای منم اینه

مگه میشه انقد راحت بشینیم بگیم خدا کسایی رو که خودگشی کردن نمیبخشه

شما دیدی نبخشیده؟؟

من دیدم بخشیده؟؟؟؟

خدا هییییچ عذابی به بنده هاش نمیده هییییییچ عذابی

خدای خالق سراسر نوره و نور تاریکی رو خلق نمیکنه

انقدر با افکار وحشتناکتون نترسیونیدمون از خدا

خدا اسمش روشه خود آ حالا اونیکه به اسم خدا هزاز کار میکنه قصیه اش فرق داره

رفیقم بود 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز