خب مشکلش چیه
اصلا منطق من اینه
خدای منم اینه
مگه میشه انقد راحت بشینیم بگیم خدا کسایی رو که خودگشی کردن نمیبخشه
شما دیدی نبخشیده؟؟
من دیدم بخشیده؟؟؟؟
خدا هییییچ عذابی به بنده هاش نمیده هییییییچ عذابی
خدای خالق سراسر نوره و نور تاریکی رو خلق نمیکنه
انقدر با افکار وحشتناکتون نترسیونیدمون از خدا
خدا اسمش روشه خود آ حالا اونیکه به اسم خدا هزاز کار میکنه قصیه اش فرق داره