2789
عنوان

صمیمیت ممنوع

| مشاهده متن کامل بحث + 394804 بازدید | 1784 پست

سلام به همه دوستان 

ببخشید بانو که وسط بحث صمیمیت با همسر راحب موضوع  دیگه ای صحبت میکنم . متاسفانه چند روز پیش رفتارهای بسیار نامناسبی از خواهر همسرم دیدم . ایشون از همسر من دلخور بود اخه همسر من دلسوزی زیادی داره  نسبت به خانواده ش از طرفی اونا حرفش رو گوش نمیکنن و همین باعث عصبانیت شدید همسر من میشه که گاها منجر میشه به بی احترامی و داد و بیداد .  و بشددددت هتاک و جواب پس بده هستن، بخاطر همین همسر من همیشه متهم هست به دخالت و عصبانیت  و زبان تلخی و .... 

اینم بگم که اونا خودشون وقتی به مشکلی برمیخورن زود زنگ میزنن همسر من و وقتی ایشون برای حل مشکل دست بکار میشن اگر نتیجه خوب بگیره که هیچ حتی تشکر هم نمیکنن ولی وقتی مشکل حل نشه و مشکل بزرگتری پیش بیاد تو بوق و کرنا میکنن که تو مقصری و ...

حالا تو یه بحثی ک اخیرا پیش اومد ایشون تو جمع بمن گفت تو تو زندگی من دخالت کردی و حرف بردی اوردی و ...

 خداروشکر من از خودم مطمئنم دخالت و ... نکردم . ولی متاسفانه  این بشر بشدت غیرمنطقی و سمی هست و حتی به برادر خودش رحم نداره و در هر شرایط ایشون و میکوبه چه برسه بمن که یک غریبه ام

با وجود اینکه عدم صمیمیت شعار همیشگی من بوده ولی همیشه مشکل دارم با این خانم یا بهتر بگم اون بامن مشگل داره 

حالا نمیدونم واقعا باید چجوری رفتار کنم باهاش؟؟

چکار کنم اولا همسرم خیلی خودش رو  دخالت نده تو کارهاشون

و یه مقدار ازون تعصب بیجایی که نسبت به خانواده قدرنشناسش داره دست برداره  و خونسرد باشه؟؟؟

رویه خودم چی باشه تو ارتباط با اینها ؟ خیلی من گذشت میکنم خیلی کوتاه میام چون حوصله جنگ و دعوا ندارم و از طرفی میگم اینها واقعا مشکل دارن شخصیت درستی ندارن اصلا نمیشه باهاشون ارتباط سالم برقرار کرد

مادرش یه آدم دمدمی مزاج امروز قربون صدقه ت میره فردا جور دیگه،  اصلا تحویلت نمیگیره 😕😕

نمیدونم دوستان خواهشا یخرده راهنماییم کنید این روزا همش به این فکر میکنم ک تو انتخاب همسر خیلی اشتباه کردم و باید بیشتر راجب خانواده ش و شرایطش فکر میکردم انقدر ذهنم مشغوله که حتی نمیتونم کارهام رو درست انجام بدم و زندگیم مختل شده 

ممنون میشم نظراتتون رو بشنوم

سلام به همه دوستان  ببخشید بانو که وسط بحث صمیمیت با همسر راحب موضوع  دیگه ای صحبت میکنم ...


عزیزم فقط بهت پیشنهاد میدم تاپیک اول آرتمیس رو بخونی، پر از نکته های نابه در برابر آدمای سمی و خواهر و مادر همسر


مطمعنم جواب همه سوالاتو رو میگیری البته اگه حوصله به خرج بدی و بخونی


https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=1205906&slug=دنبال-باورهای-جدیدی-هستم-برای-رشد-خودم&postId=152253397

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مثلا من براامورمالی خودم چهارچوب دارم اینکه پس اندازم چقدره وموجودی مالیم اگه لازم باشه می گم درغیراینصورت لزومی به گفتنش نمی بینم البته ناگفته نمونده ایشون هم هیچوقت به حقوق من چشم داشتی نداشتندولی منم براخودم سرمایه گذاریهای کوچیکی دارم که براهزینه های بزرگ رومی کنم مثل جابجایی خونه  که ایشون هم وقت سندزدن اونمقداربه نامم می زنند.

به نظر منم چیزهایی که نباید گفت به همسر

1.دردل کردن با همسر در مورد سختی های گذشته مجردی 


2.اگه دوستای خوبی نداشتیم راجبشون حرف نزنیم


3.از فامیل خودمون اگه دلخوریم یا بدی کردن بهمون


4.از سادگی ها و اشتباهات گذشته یا سوتی ها 


5.از دوستامون تعریف نکنیم پیشش حساس میشه توجهش جلب میشه


6.اگه جایی ضعیف عمل کردیم یا سادگی کردیم لزومی نداره تعریف کنیم و خودمون رو کوچیک کنیم.


7.سخت گیری خانواده یا بی توجهی ها بی محبتی یا اگه حسرتی رو دلمون هست لزومی نداره بگیم مگر اینکه مطمئن بشیم در آینده از حرفامون سوءاستفاده نشه یا بخاطر اشتباهاتمون بهمون سرکوفت نزنن.


صلی الله علیک یا ابا عبدالله❤ الهی به حق حضرت زینب سلام الله علیها عجل لولیک الفرج🌻     
به نظر منم چیزهایی که نباید گفت به همسر 1.دردل کردن با همسر در مورد سختی های گذشته مجردی  ...

ازسوتیا اصلا اصلا نباید حرف زد چون اونوقت باتعریف کردن چندتاازاین دست سوتیااعتمادش کم می شه کلابدگویی کردن بدحرف زدن حتی پرخوری بد خوری استفاده ازرفتارهای سخیف همه ایناتودرازمدت اثراتی بدی درذهنشون به جا میذاره بهتره همه این کارا کناربره تابعداروتربیت بچه ها هم اثرمنفی نذاره

بانوجان من تجربه ي خودم تو اين زمينه يك سري مواردي كه شما فرمودين بود بدون اينكه بدونم اين كارها بخاطر عدم صميميته

يكي اينكه اسم اعضاي خانواده اش و فاميلاشو تو خونه نيارم چرا كه دوست نداشتم ديگران اين قدر مهم باشند كه خلوت ٢ نفره مارو پر كنن و واقعا نتيجه گرفتم با اين كارم دور خودمون ي ديوار بلند ساختم كه كسي نميتونست بياد توش( اگر هم ميگفتم خيلي سطحي و گذرا اونم موارد خاص)

يكي ديگه هم لحن حرف زدن بود كه تو يكي از پست هاي قبل گفتم، مثلا به شوخي نگيم برو بابااا بشين باباا ، چون تو مواقع بحث با لحن بدتر به خودمون گفته ميشه يا مثلا نگيم چاقالو كچل كوتاه دراز و.... 

و اينكه تو خونه اسمشو خالي صدا نزنيم مثلا بگيم علي جان عزيزم بي زحمت چايي رو دم مي كني فدات شم، شايد بگيد چقدر طولاني ولي اگه ورد زبونتون بشه اصلا طولاني نميشه و براي هم عادي ميشه ، اين طور صدا بزنيم كه وقتي اختلافي پيش اومد بگيم علي جان

يكي ديگم اينكه زياد بچگونه حرف نزنيم تازه اون يك مقدار هم فقط تو خلوت ٢ نفره نه جلوي بچه ها و پدر مادرا، اون ي مقدار بچگونه حرف زدن هم بايد حالت بامزه و شيرين باشه نه بي ادبي كه باعث سو تفاهم بشه 

مورد ديگه اينكه وقتي بيرونه بهش زنگ نزنيم مگه در موارد ضروري ، اگه زياد زنگ بزنيم ممكنه دستش بند باشه يا نتونه جواب بده اون وقت بهمون بر مي خوره، بيشتر بگذاريم مرد نگران و كنجكاو خانومش باشه


واجعل قلبی واثقا بما عندک
اما شهرزاد هیچ کدوم این حرف هارو نزد و طبیعتاً هیچ کدوم این حرف هارو هم نشنید. به همین راحتی. این ...

سلام 

سپاس از بانو و دوستان با مثال های زیباشون

من شهرزاد را دیدم ولی خیلی نمی تونم تحلیل کنم

مجددا باید این فیلم را ببینم 

بانوجان من تجربه ي خودم تو اين زمينه يك سري مواردي كه شما فرمودين بود بدون اينكه بدونم اين كاره ...

این پست شمامنویاد تیکه ای ازکتاب زنان زیرک انداخت(نوشته بود وقتی همسرتون زنگ می زنه بلافاصله جواب ندیدبلکه بذارید چندتازنگ بخوره بعدجواب بدید که ایشون فک نکنندشمابیکارید وبراخودتون برنامه ای ندارید کلا راه درستش اینه که شمابرازندگی خودتون برنامه ریزی داشته باشید ولی اگه هم نداریم لااقل وانمود کنیم که داریم

این پست شمامنویاد تیکه ای ازکتاب زنان زیرک انداخت(نوشته بود وقتی همسرتون زنگ می زنه بلافاصله جواب ند ...

ومجددایادجمله زیبای خانم مانتراافتادم که تاپیک قبلی عنوان کرده بودند 

ایشون به نقل ازمشاورشون گفته بودند

مردم ایران ضعیف کشند پس سعی کنید زن مقتدرباشید نه ضعیف 

سلام به همگی دوستان و ارتمیس عزیز. ارتمیس جان ممنونم بابت تاپیکهای مفیدت نمی دونم چجوری ازت تشکر کنم فقط می تونم بگم برات بهترینهارو می خوام.

من با خوندن تاپیکها تا حد زیادی دیگه می تونم روابطم رو مدیریت کنم اما هنوز با بعضی مسایل مشکل دارم اینکه خانواده همسرم منو پاگشا نکردن پسرم به دنیا اومد هیچ کادویی ندادن حتی وقتیکه خونه دار شدیم حتی یه جعبه شیرینی هم به رسم احترام نیاوردن در صورتیکه رسم کادو دادن دارن حالا مشکلم اینه که نه می تونم مثل خودشون باهاشون رفتار کنم و شخصیت خودم رو در حد اونا پایین بیارم و نه می تونم بهشون برای مناسبتهاشون کادو بدم حس می کنم اگه بهشون کادو بدم بازم به خودم توهین کردم ارتمیس جان دوست دارم بدونم شما تو شرایط مشابه من چجوری رفتار می کردین دوستان عزیزم نظر شمارو هم می خوام که بدونم ممنونم از همتون. 

توی فیلم شهرزاد یادتونه اون قسمتی که شهرزاد اومد خونه باباش و باباش داشت با سیمین دعوا می کرد و میخو ...

سلام بانوارتمیس عزیز .چقدر تحلیلتون ازین فیلم قشنگه.قبلا  بارهاو بارها به خاطرشخصیت شهرزاد این فیلمو نگاه کرده بودم.ولی به خوبی شما نمیتونستم تحلیل کنم.این فیلم پراز نکات خوب و کاربردی هست که واقعا به قشنگی نکته هاشو برامون مینوسید قلمتون خیلی زیباست.اگه وقت کردین بیشتر برامون بنوسید خیلی لطف میکنید

سلام به همگی دوستان و ارتمیس عزیز. ارتمیس جان ممنونم بابت تاپیکهای مفیدت نمی دونم چجوری ازت تشکر کنم ...

سلام عزیزم. به نظرم نجنگ باهاشون. محبت خودت رو از هدایا حذف کن، اما اگر همسرت میخواد بده، جلوش رو نگیر. اگر هم زیاد بود هدیه اش، به نوبه ی خودت سعی کن کمتر و معقول تر باشه چون اونها بهت ندادن هدیه.

تنها چیزی که ازشون میگیری، خودت باشه. خودت رو دریغ کن ازشون. اصلا هم کلامشون نشو. همیشه بهانه ای برای کنار کشیدن خودت داشته باش.

خوشا راهی که پایانش تو باشی...
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792