ببینید شما اول باید با خودتون کنار بیایید که آرامش خودتون مهمه حرف یاحرف و نظر و کارهای دیگران...
برادرای همسرتون تحصیلکرده خارج از کشور و به قول شما پولداران و حرفشون خریدار داره پیش مادرشون
جاریاتون آدمای راحتی هستند و دارن به شیوه خودشون از زندگی لذت میبرن
مادر و خواهر همسرتون تحت تاثیر ظواهر بیشتر سمت اونا کشیده شدن و سبک زندگی جدیدی در پیش گرفتند...
خوب نه اونا طرز زندگی شما رو میپسندند نه شما از شیوه ای که در پیش گرفتن خوشتون میاد
بهترین کار اینه که روابطتون رو تعدیل کنید، خیلی رسمی باهاشون برخورد کنید تا جرات یاوه گویی پیدا نکنن
چرا باید احساس خود کم بینی و حقارت بهتون دست بده، یادتون باشه باطن زندگی خودتون رو با ظاهر زندگی هیچ کسی مقایسه نکنید
ببینید گفتم جاری کوچیکم اوایل چادر ملی سر میکرد الان خیلی بدحجابه و خواهر همسرم هم باهاش کورس گذاشته که کم نیاره
در حالی که من اصلا به این کاراشون فکر هم نمیکنم چه برسه به اینکه خودخوری کنم
اونا دارن زندگیشون رو میکنن، شما هم به جای فکرهای منفی به علایق خودتون بپردازید، نمیشه که تفکرات مردم رو عوض کرد
تاپیک باورهای جدید پرنسس خیلی به دردتون میخوره برای تغییر باورهاتون
یادتون باشه مردم این دوره و زمونه عقلشون به چشمشونه پس زیاد دلخور نشید از مادر و خواهر همسرتون
انرژی تون رو صرف خودتون و زندگیتون بکنید تا به آرامش برسید...