2789
عنوان

زندگی سالم ‌و کاهش وزن ( بامداد خمار) ⛔️عضو جدید نمیگیریم 🙏🏼❤️

| مشاهده متن کامل بحث + 288747 بازدید | 36895 پست

@عروسترکم  

سلام عزیزدلم 

سرگروه جونم من یه اتفاقایی افتاده که نمیتونم بیام و گزارش بدم بیشتر روزای ماهو باید جایی باشم که دسترسی به نت ندارم 

از تمام زحمات و راهنمایی هاتون ممنونم ان شاالله تا مهر که عضو میگیرین دوباره مشکلات حل شده باشه و بتونم دوباره عضو این گروه عالی باشم 

منو ببخشید 

آرزوی موفقیت برای همگیتون دارم 

❤️❤️❤️❤️عضو گروه قرمز ❤️❤️بانام و یادخدا شروع میکنم  وزن اولیه ۹۸ ❤️❤️❤️وزن هدف ۷۰ ❤️❤️❤️من حتما از پسش برمیام با کمک خدا و دوستای گلم 🤩🤩🤩
😂😂😂بیخیال یه چی گفت. من هردوهفته یه بار یه کم پاپ کورن میخورم اونم خودم درست میکنم کم روغن با رو ...

نه عزیزم اتفاقا پاپ کورن خونگی بدون روغن برای میانوعده خیلی هم عالیه 👌 

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم کی گفته مواد مقوی نمیخوریم ؟ کاش قبل از قضاوت اول توضیحات مربوط به برنامه مون رو میخوندی و با ...

اول من با اون خانوم بودم که نوشته بود پاپکورنو سوپو اینا، منم گفتم کاش پاپکورن نمیخوردی جاش یه چی مقوی میخوردی، این نطر من بود، شما چقدر برخوردتون بده مثال اون آدمایی هستین که تابع یه فرقه ای شدین کسی جرات نداره بهتون بگه بالا چشتون ابروه میخاین اعدامش کنید،

قسمت دوم حرفتون اینکه من شوخی گفتم، بازم بابت شعورتون باید بگم شاید شعور و فرهنگ شما در حدی باشه که هر کی مخالفش درومد زود گزارش بزنید، اما من چنین شخصیتی ندارم. من اومده بودم استفاده کنم، نظراتمو بگم و نطرات جدید بشنوم. اما انگار ایجا هم تو قرون وسطا و تفکرات متعصبانه گیر کردن، چه ایراد داره یکی نطرشو بگه، فحشو توهینو همه چیز بشنوی کارتون خیلی زشتو بی فرهنگیه، متاسفم برات همین

مدرس دانشگاه، مدرس تخصصی دوره های آموزشی. مدرس نرم افزار excel, power bi, comfar, msp. Spss . کارمند پتروشیمی

سلام گلم.. خوش برگشتی🌸

سميه من شايد شب نباشم سايت الان گزارشم برنامه ريزي كردم ميدم اگه چيزي تغيير كنه بهت ميگم حتما

گزارش#  

٤٠روز_تا_زيبايي#  

صبحانه:بربري+پنير+گردو+چاي

ميان وعده:شليل

ناهار:گوشت كوبيده+سنگك+فلفل سبز

عصرونه:يدونه جوين+شليل+خربزه+هندونه+اجيل

شام:سوپ ورميشل

بعده شام:چاي+خرما

مصرفي:١١٩٠

مجاز:١٢٣٣

ورزش:يك ساعت=٤٨٠ سوزونده

اب ١٠ ليوان اينا


💔🌈

اول اراده ت ضعیفه و هدف و انگیزه نداری رو این کار کن  قرص ها بیشتر ورم و وزن کاذب میاره ولی اگ ...

چرا هدف جدی دارم (شکم صاف و رون های خوش فرم) ولی انگیزه رو نمیدونم 🙁فک کنم ندارم 😶 

الهه من دیروز رفتم دکتر بهم دو تا آمپول و چند تا قرص  پروژسترون داد 

من الان یک آمپول رو دیشب زدم و یکی هم امشب باید بزنم  🤕 


پس منتظر میمونم  پری بیاد بعدش شروع کنم رژیم و ورزش رو 💪انشاالله که ورم قرص هارو نیمذارم زیاد خودش رو نشون بده 

با وجود خوردم این قرص ها و دارو ها میشه شکمم رو تخت تخت کنم؟ مثل ورزشکاری؟ 


امیدوارم 99.9.9 بهترین اتفاق برای همه و خودم بیفته 😍🤲. گروه سبز هستم 😉     وزن شروع:56  وزن اکنون :52  وزن هدف:50💪.  قد:160
اول من با اون خانوم بودم که نوشته بود پاپکورنو سوپو اینا، منم گفتم کاش پاپکورن نمیخوردی جاش یه چی مق ...


عزیزم من کجا به شما فحش دادم 🤔

درمورد رژیم و برنامه مون بهتون توضیح دادم و ایراد رژیم بدون کروبو رو نوشتم چه توهین و تعصبی توش بود ؟ اتفاقا از پیام و لحن شما تعصب و بی ادبی و قضاوت بیشتر پیداست 

من نگفتم ما گزارش میزنیم گفتم کسایی که میومدن اینجا برای تاپیک ما گزارش میزدن یبار دیگه پیامو بخون 😶😶

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 
چرا هدف جدی دارم (شکم صاف و رون های خوش فرم) ولی انگیزه رو نمیدونم 🙁فک کنم ندارم 😶  الهه من ...

اره عزیزم میشه نگران نباش 

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 
عزیزم من کجا به شما فحش دادم 🤔 درمورد رژیم و برنامه مون بهتون توضیح دادم و ایراد رژیم بدون کروبو ر ...

حتما که قرار نیست فحشو مستقیم داد، گفتی ما هر کار میکنیم انگار وضع فرق میکنه بازم گزارش میزنن، میتونی جدا پیام بزاری با چنین حرفایی، نه اینکه منو ریپلای کنی، منم مثل شما در مورد رژیمم توضیح دادم حالا شدم متعصب؟!!! 🤔

اما متاسفانه اینجا فحش خوردم که چرا اینجا ول میچرخیو فصولیش به شما نیومده او اینا، بنظرم علت گزارش خوردنتون یه سری افراد بلانسبت بی شعوریه که خوشحالن تو یه گروهی راهشون دادن حالا خودشونو گم کردن، من همیشه تو تاپیکای شما رو مطالعه میکنم شاسد چیزیش بدردم خورد اما این به این معنی نیست که کسی حق نداده تو تاپیکی بیاد، خیلی ناراحتی همونجایی که عضو جدید نمیگیری فعالیت کن، نه تو نی نی سایت

مدرس دانشگاه، مدرس تخصصی دوره های آموزشی. مدرس نرم افزار excel, power bi, comfar, msp. Spss . کارمند پتروشیمی

حتما که قرار نیست فحشو مستقیم داد، گفتی ما هر کار میکنیم انگار وضع فرق میکنه بازم گزارش میزنن، میتون ...

😶😶😶 چقدر عجیبی 

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 
😶😶😶 چقدر عجیبی 

از نطر روانشناسیم ادم هر جوری هست دوس داره اونو به دیگران نسبت بده، خیر پیش 😀

مدرس دانشگاه، مدرس تخصصی دوره های آموزشی. مدرس نرم افزار excel, power bi, comfar, msp. Spss . کارمند پتروشیمی

اووووف دلم خواس❤❤❤❤❤😋😋😋

چیشد دلت خواست 😂

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز