2777
2789
عنوان

سزارين

216 بازدید | 33 پست

امروز صبح سزارين شدم خدارو شكر خوب بود ولي خانوما درد داره جاي بخيه من واقعا دارم اذيت ميشم پمپ دردم دارم شيافم زدم ولي راه رفتن واقعا مشكله من دارم ميميرم خدايا كي خوب ميشم عجيبه دردش عجييييييب راه رفتن واااااي 

نميخوام بترسونمتون اصلا هر كي يجوره واقعا ببخشيد

ولي ميشه بگيد چند روز اين درد مزخرف ادامه داره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یکم صبر داشته باش عزیزم 


بارداری دوممو ۱۷ هفته متوجه شدم 😍چون پسر کوچولومو شیر میدادم پری نمیشدم ❤️رفتم سونو به هوای ۵-۶ هفته ، بهم یه موجوده کامل که داشت دست و‌پا می زد نشون داد، ❤️❤️یه ناخواسته ی خواستنی ❤️❤️❤️کوچولوی اولم ۱۵ اذر به دنیا اومد این یکیم دکتر ۱۶ اذر تاریخ داد 😍😍😍 اگه معجزه نیست پس چیه؟؟؟

والا نمیدونم چرا درد داری .من ثانیه ای درد نکشیدم .پمپ ددرد داشتم .عصری عمل شدم فردا صبحش بلندم کردن خودم راه رفتم دیگه

ی روز اینجا با دل شکسته رو تخت بیمارستان و خسته از دنیا نوشتم دلم روشنه ❤به زودی منم مادر میشم .👪 وووو الان مامان یه گل دختر بهارییم 🥰🥰همون که امید زندگیه منو باباشه ... دیدید گفتم دلم روشنه🤗😍😍😍😍
مبارک باشه عزیزم ولی خدایی قبول دارین درد طبیعیو بکشی یهو بعدش دیگه راحت شی بهتره 

نه قبول ندارم ب شخصه ...سزارین شدم بدون ثانیه ای درد از ۱۲ ساعت بعدش راحت راه رفتم و دوروز بعدش تمام کارامو خودم کردم

ی روز اینجا با دل شکسته رو تخت بیمارستان و خسته از دنیا نوشتم دلم روشنه ❤به زودی منم مادر میشم .👪 وووو الان مامان یه گل دختر بهارییم 🥰🥰همون که امید زندگیه منو باباشه ... دیدید گفتم دلم روشنه🤗😍😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

فا ل

mrasgh | 22 ثانیه پیش

فرصت سوزی

khodaekhoobeman0 | 31 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز