من بچه اولم پسرمه ، دومی گفتن دختره ( مادرشوهرم تحصیل کرده اس و واقعا آدم خوبیه ) ولی ناخواسته از دهنش پرید حالا شاید سونو اشتباه شده باشه! منم محکم گفتم نه ایشالله صددرصد درسته !
یا یبار دیگپرسید مطمعن شدی دختره ؟ گفتم با ذوق اره بعد گفت خوب شکر دختر شیرینه و فلان توام ک یه پسر داری خیالت راحته دیگه استرس نداری 😐 من 😐 کاملا مشخصه این چیزا از دهنش میپره تو ضمیر ناخودآگاهش هس چون خودشون قدیما واس پسر دار شدن تحت فشار بودن ، منم اصصصلا بدل نگرفتم ازش چون صبح شب قربون صدقه دختر تو دلم میره