2789
عنوان

جاری

767 بازدید | 86 پست

اگه جاریتون با وجود نداشتن هیچ شرایطی (مالی و اختلافات شدید)بلافاصله بعدازتعیین جنسیت شما برای بار دوم باردارشه چه فکری راجبش میکنید؟

واسم دعا کنید💗

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

هیچی

دلش بچه میخواسته 

من ک باردار شدم

پشتش زن داداش و خواهر و جاریمم حامله شدن

برم طلبکار همه شون شم؟ 

با تاپیک بامداد خمار جلو میرم. گروه آبی رو با کمک آسنات جونم😍 پشت سرگذاشتم. قدم 173.وزن قبل 87.وزن حالا 77. هدف اول 75. هدف دوم 71. الان ک توی گروه سبزم وزنم شده 70 کیلو. هدف سوم 67. هدف چهارم 66 و تثبیت. جووووونانرژی چی بالاتر از این که شوهرم با دیدنم مدام میگه اوفففف چقدر تغییر کردی؟ 🥰یا این ک میتونم با خیال راحت لباس برای خودم سفارش بدم چون سایزم تا حدودی استاندارد شده😍
هیچی دلش بچه میخواسته  من ک باردار شدم پشتش زن داداش و خواهر و جاریمم حامله شدن برم طلبکار ...

والا خیلیا کلا جو‌میدن انگار حاملگی ملت دست ماهاست که بگیم چرا بعد من باردارشدی

الهی....گاهی....نگاهی(همه زندگیم دخترام)

هيچ فكري نميكم اصلا خود فكر كردن به اينكه چرا بچه دار شده اشتباهه

ميخواين اخرش يه چيزي از توش دربيارين ديگه

اون زندگي خودشو داره شما هم همينطور

زهره خانمي ام با عضويت ٩٤بازم تركيدم 
خوشبختم که هنوز از این فکرا هست ما تو دوران ما قبل ناصرالدین شاه هستیم!

😂😂😂😂لایک،همینه که ایرانی جماعت همه چی سرش میارن این مسوولین دیگه بخاطر این نادون فکریاس

الهی....گاهی....نگاهی(همه زندگیم دخترام)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز