2789
عنوان

جاری

| مشاهده متن کامل بحث + 767 بازدید | 86 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اصلا هم اینطور نیست به نظرم اگه قبل ازدواج درست تحقیق شه و با چشم و گوش باز انتخاب کنیم دیگه گرفتار ...


ببخشید عزیزم شما هرچقدرم تحقیق کنی ب قول خودت دیگه نمیتونی از این چیزا ک سر در بیاری بعدم مگه ما قراره با خانواده ی شوهرمون ازدواج کنیم ک بخواییم ببینیم اونا عاشق نوه ی پسرین یا نه 

من فقط نظرمو دادم

شما چرا انقدر جبهه میگیری

اخه تموم فامیلای شوهرم که شنیدن از تعجب شاخ در آوردن بهم زنگ زدن حواستو بیشتر جمع کن این با بارداریش ...

فامیلای شوهرت جقدرررر خاله زنکن و فضوول

تیر خلاص چیه مگه جنگه

هر کس دوس داره باردار بشه به بقیه و فک و فامیل واقعا ربط نداره

اصلا یه وقتایی تو نینی سایت سردرد میگیرم از باور وجود یه سری تفکرات و مشغله ذهنی زنان ایرانی که قرار ...

واقعا بعضیام میان میگن چون پسر داری بهت حسودی میکنه آدم تا فی خالدونش میسوزه این چیزارو میبینه واقعا هنوزم هستن اینجور آدما که این حرفارو بزنن 

الهی....گاهی....نگاهی(همه زندگیم دخترام)
اخه تموم فامیلای شوهرم که شنیدن از تعجب شاخ در آوردن بهم زنگ زدن حواستو بیشتر جمع کن این با بارداریش ...

عزیزم از حرفات فهمیدم فقط اومدی  حرف بزنی و نظر بخوای معلومه بد جاریتو نمیخوای  دلگیر نشو بعضیا زبونشون تلخه 

           کاربری چهارم                          هفده سال پیش بین خرید گوشی لمسی که تازه مد شده بودو تختخواب من تخت خوابو انتخاب کردم چون دلم زندگی و عشق و دوست داشتن میخواست ،نه کامپیوترو دوست داشتم نه گوشی نه بلوتوث نه کلیپ نه عکس نه فیلم ، من مجازی رو نمیخواستم من واقعیتو با خوبیها دوست داشتم چون احساسی و واابسته بودم اما ده سال بعد بالاخره دوتایی با چه شوقی گوشی خریدیم، با اومدن تلگرام ، واتساپ و اینستاااااا تو  باخیانتات ذاته واقعیتو نشون دادی، حس کردم ، باور کردم بعد ازون سرو صدا ها و دعواهایه شدید  تحقیر شدم  خورد شدم، حس کردم بازی خوردم، بچه رو وسیله زجرکش کردن من کردی  به خاطر بچم باید شاد بودم و میخندیدم و زندگی میکردم دو سال طول کشید تا سرپا شدم  اما شما رو از توی خونه ی دلم و قلبم انداختم بیرون، گذشت تا امروز من زنی شدم مستقل محکم و قوی ،سخت بود اما تونستم ، همه ی برنامه هایه موبایلو یاد گرفتم اما درست ازش استفاده میکنم به شما بارها گفته ام برو همه ی پولها و اموال را هم  بردار فقط برو بزار یه صبح که بلند میشم شمارو نبینم و از ته دل دوباره بخندم مگر چند بار زندگی میکنم اما شما مرا رها نمیکنی باشه این نیز بگذرد، میدانم گوشیم راپنهانی برمیداری حرفایه دلم را میخوانی پس بخون شما جوونیه منو به لجن کشیدین قطعا اگر عمرمن به این دنیا باشد پیری شما را به لجن خواهم کشید ، اما بدون شاید هیچ کس به اندازه ی من از اومدن فضایه مجازی خوش حال نیست  زندگی را به کامم زهر مار کردی  اما بهتر ازین بود که تو پیری میفهمیدم بهم خیانت کردی و اتش میگرفتم و کاری از دستم بر نمیامد پس خدایا بازم شکرت الان حداقل احساسم بزرگ ترین سرمایه ام را خرجت نمی کنم ارزوی بوسیدن و دوست داشتنت را تا ابد به دلت خواهم گذاشت 💏 💑  خانومی که امضامو میخونی من راز دلمو فقط برا این نوشتم که گذشتم  یادم نره و از یه سوراخ ده بار گزیده نشم ،پس ممنون میشم که به خاطر امضام منو لایک نکنین و سوال نپرسین چون دوست ندارم هر روز برام یاداوری بشه🌹

احتمالا میخواسته و روند بارداریش طول کشیده . 

من از خدا میخام به جاری بزرگمم بده که بچه های ما رو ببینه غصه نخوره

البته یه دختر بزرگم داره

ولی یه بار دیدم میگفت اگه بچه ی منن سقط نمیشد همسن بچه خواهرشوهر بود 

میشینم درمورد خودم فکر میکنم که واقعا مگه من کیم که جاری بخواد بخاطر چشم وهمچشمی من بچه دار بشه من چرا خودمو اینقدر مهم فرض میکنم 

خدایا مرسی که ناامیدم نکردی 😍😍این امضاهم توهماتم قبل فهمیدن جنسیته 😂😂😂۱۲بهمن بی بی چک وآزمایشم مثبت شد خدایا مرسی برای هدیه قشنگت 😍😍۴ اسفند صدای قلب نی نی رو شنیدم کنجدم انشاالله تن سالمتم بغل کنم😍😍 کنجدم زود بزرگ شو بیا پیشمون که اگه داداشی الان بدونه تو توی دلمی شب که بخوابم دلم رو پاره میکنه که تورو بیاره بیرون باهات بازی کنه 😂😂😂بالاخره به داداش پارسا هم گفتم قراره یه نی نی بهمون اضافه بشه قیافش این شکلی شده بود🙆‍♂️🙆‍♂️🙆‍♂️😍😍😍خاله ها میشه برای اینکه نی نی صحیح وسالم بیاد بغلم یه صلوات بفرستین 😘😘عشقم اگه دختر باشی اسمتو میزارم مهرسا 😍😍۵فروردین رفتم ان تی دکتر گفت احتمالا دختری 😍😍😍دخترم نمیدونی چه حس قشنگیه تصوراینکه من مادر یه دخترم خیلی خوبه که تودختر منی نمیدونی چه تصوارت قشنگی برای تو وداداشی دارم انشاالله روز حنابندان داداش خودت با حناش میرقصی 😍😍شب عروسی توام داداشت میاد به شوهرت میگه نبینم آبجیم رو اذیت کنی ها اون نفس دادششه 😍😍خدایا خانوادم رو به تومیسپارم خودت نگهدارشون باش🙏خدایا اینقدر بهم عمر بده این روزا رو ببینم 🙏🙏 زندگیم مامان هرروز آهنگ دختر من یارباباش رو میزاره وباهاش حسابی قر میده انشاالله سال دیگه تودست میزنی من قر میدم 😂😂😂میگما دخترم یه وقت ناراحت نشی که تیکرت آبیه آخه صورتیه خیلی بی حس وحاله من میخوام همیشه تونقشت توزندگی پررنگ باشه بخاطر همون دیدم آبیه بهتره 😂😂بابایی بهم میگه دلت رو خوش نکن که دختر باشه فعلا قطعی نیست آخه چی میگه این بابا😂😂منوداداش پارسا باهم شرط بستیم اون گفته پسری من گفتم دختری گفته اگه پسر باشی باید ۱۰تاپول سفید بهش بدم منظورش تراوله ببینم سربلندم میکنی مامان 😂😂الاهی مامان فدای ضربان قلبت بشم توروخدا دیگه منو نترسون🙏عزیزمامان امروز ۲۳فروردین رفتم سونوگفت پسری که 🤔🤔نی نی نازم پسره به امید خدا یه داداش برای پسرم میارم😍🙏امروز۵خرداد نی نی منم بالاخره تکون خورد😍😍😍داداش پارسا میگفت واای مامان چه جونی داره😂😂

من در تلاش برای بارداری دوم بودم که متوجه شدم زخم دهانه رحم دارم و مجبور شدم صبر کنم همون موقع جاریم باردار شد من ۵ ماه بعدش باردار شدم مادر شوهرم چند بار بهم تیکه انداخت !!!آخه هرکی برنامه خودش رو  برای زندگی داره من فاصله سنی بچه هام خیلی  برام مهم بود 

راز دل را نتوانم به کسی بگشایم/که در این دیر مغان راز نگهداری نیست
اخه تموم فامیلای شوهرم که شنیدن از تعجب شاخ در آوردن بهم زنگ زدن حواستو بیشتر جمع کن این با بارداریش ...

فامیلاتون خیلی متوهمن که فکر نمیکنن شاید ناخواسته بوده یا هم خیلی وقت بوده اقدام بودن   مگهدمیان به شما میگن ما اقدامیم اگه حامله شدیم ببخشید دیگه 

بعدا وجود نداره یا الان یا هیچ وقت. ❤
واقعا بعضیام میان میگن چون پسر داری بهت حسودی میکنه آدم تا فی خالدونش میسوزه این چیزارو میبینه واقعا ...

باورش سخته ولی متاسفانه انگار وجود داره این افکار نخ نما شده

گاهی وقتها بجای جر و بحث کردن فقط به طرف نگاه میکنم و تعجب میکنم که این حجم وسیع بی عقلی و نفهمی چطور توی کله ای به این کوچکی جا شده است !
منم خودمم بچم دختره و نمیگم پسر بهتره  اما متاسفانه شرایط کشورمونو جامعمون طرز فکر خانواده هار ...

من بچه اولم پسرمه ، دومی گفتن دختره ( مادرشوهرم تحصیل کرده اس و واقعا آدم خوبیه ) ولی ناخواسته از دهنش پرید حالا شاید سونو اشتباه شده باشه! منم محکم گفتم نه ایشالله صددرصد درسته ! 

یا یبار دیگ‌پرسید مطمعن شدی دختره ؟ گفتم با ذوق اره بعد گفت خوب شکر دختر شیرینه و فلان توام ک یه پسر داری خیالت راحته دیگه استرس نداری 😐 من 😐 کاملا مشخصه این چیزا از دهنش میپره تو ضمیر ناخودآگاهش هس چون خودشون قدیما واس پسر دار شدن تحت فشار بودن ، منم اصصصلا بدل نگرفتم ازش چون صبح شب قربون صدقه دختر تو دلم میره

نفسم بنده بهتون جوجه های من 😍 پویان عشق❤️ دلوان نفس❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز