2789
عنوان

جاری

| مشاهده متن کامل بحث + 767 بازدید | 86 پست

هیچی شاید این تصمیموازقبل گرفته بوده که توی این بازه ی زمانی بچه دار بشه مگه بایدبامن هماهنگ کنه براش ارزو میکنم که باورودبچه جدیدمشکلاتش حل بشه  

سالها همچو درختی که دم نجاریست: : وقت روشن شدن اره وجودم لرزید::::ناهماهنگی تقدیرنشان دادبه من:::به تقاضای خود اصرار نباید ورزید:::::::::::::::جهان دیوانه ای بی دردسر میخواست من بودم که اهل سوختن بودم که اهل ساختن بودم:::::::ما پشت همان دست که پوچ است زدیم🫣

خوشبختم که هنوز از این فکرا هست ما تو دوران ما قبل ناصرالدین شاه هستیم!

بله هست ربطی ب زمان نداره

وقتی توی کشور باشی ک مرد سالاری رواج داشته باشه و همیشه حق زنا پایمال شده باشه طبیعیه و متاسفانه بیشتر نه همشون اما بیشتر خانواده ی ایرانی عاشق نوه ی پسر یا فرزند پسرن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دیده تو بارداری دلش بچه خواسته عیبی نداره ، منم خودم فامیل دوستم نوزادش دنیا اومد عکسشو دیدم انقد نوزاد خواست ک نگو

نفسم بنده بهتون جوجه های من 😍 پویان عشق❤️ دلوان نفس❤️
حالا مثلا پسردارا چه ها کردن که بقیه جا موندن ...

منم خودمم بچم دختره و نمیگم پسر بهتره 

اما متاسفانه شرایط کشورمونو جامعمون طرز فکر خانواده هارو اینطوری کرده ک پسر عزیزتره

اخه تموم فامیلای شوهرم که شنیدن از تعجب شاخ در آوردن بهم زنگ زدن حواستو بیشتر جمع کن این با بارداریش تیر خلاصی زد که واقعا حسوده منم به همه گفتم بچه هرکی سر سفره خودشه مبارکش باشه خواستم نظر شمارو بدونم حال چرا انقد حمله میکنن بعضیا نمیدونم

واسم دعا کنید💗
بله هست ربطی ب زمان نداره وقتی توی کشور باشی ک مرد سالاری رواج داشته باشه و همیشه حق زنا پایمال شده ...

اصلا هم اینطور نیست به نظرم اگه قبل ازدواج درست تحقیق شه و با چشم و گوش باز انتخاب کنیم دیگه گرفتار همچین مردا و خانواده هایی نمیشیم ادم تو خونه پدریش بپوسه بهتره تا خودش رو با یه ازدواج بیخود یه عمر خار و خفیف کنه و هرلحظه ترس اینو داشته باشه که آی بچم چی میشه چی نمیشه 

الهی....گاهی....نگاهی(همه زندگیم دخترام)
منم خودمم بچم دختره و نمیگم پسر بهتره  اما متاسفانه شرایط کشورمونو جامعمون طرز فکر خانواده هار ...

خداروشکر تو دور و بر ما نیست ازاین مدل آدما و دخترا نور چشممون هستن و از پسرا عزیزتر 

الهی....گاهی....نگاهی(همه زندگیم دخترام)
خوشبختم که هنوز از این فکرا هست ما تو دوران ما قبل ناصرالدین شاه هستیم!

اصلا یه وقتایی تو نینی سایت سردرد میگیرم از باور وجود یه سری تفکرات و مشغله ذهنی زنان ایرانی که قراره با تربیت نسل آینده کشورمون رو آباد کنن🤦‍♀️

گاهی وقتها بجای جر و بحث کردن فقط به طرف نگاه میکنم و تعجب میکنم که این حجم وسیع بی عقلی و نفهمی چطور توی کله ای به این کوچکی جا شده است !
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز