2789
عنوان

جاری

| مشاهده متن کامل بحث + 767 بازدید | 86 پست
خانواده شرط اوله واسه ازدواج چون یه عمر پسرشون رو بزرگ کردن وتربیت دادن و باوراش رو شکل دادن .....ات ...

امیدوارم شما تو زندگیت با تحقیقاتت ب جای خوبی برسی گلم اما طرف با شوهرش ده ساله داره زندگی می‌کنه هنوز کامل نمیشناستش 

سعی کنیم هیچوقت اینطوری صحبت نکنیم ک اگر جایی کم آوردیم یاد این حرفامونو نیفتیم 

موفق باشی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گلم من نظر بقیرو دادم واسه تاپیک شما یه نظر دادم بخون عشقم درست میفهمی

تو هرنظرتون خواستین منو یه آدم جاهل اهل دقیانوس تصور کنید که پسر بدون بچم افتخار میکنم واقعا ازتون ناراحت شدم آدم میاد اینجا نظر بخواد ولی روحیش بیشتر خراب میکنید

واسم دعا کنید💗
جالبه واسه یه نظر کلی شما انقد نظر دادی 😂


ببین عزیزم این مشکلات تو زندگی همه هست و من چون مشکل شمارو درک میکنم چون دیدم تو دورو بر

شاید اکثر همین آدما این چیزارو دیدم

اما بعضیا می‌خوان روشن فکر بازی در بیارن 

ب نظرم این چیزارو تو این سایت نگو ک بهت حمله میکنن

جاریتم ول کن زندگی خودت مهمه

دیدی ک تا من فقط نظر دادم همه بهم پریدن شما دارین ب جور طرز فکرا دامن میزنین😐😐

وگرنه متاسفانه متاسفانه تو کشور ما همینه 

تو هرنظرتون خواستین منو یه آدم جاهل اهل دقیانوس تصور کنید که پسر بدون بچم افتخار میکنم واقعا ازتون ن ...

من قصدم ناراحت کردن شما نبود که فقط جواب اون خانم رو دادم 

الهی....گاهی....نگاهی(همه زندگیم دخترام)
منم خیلی براش دعا میکنم اصلا بد هیچ بنده خدارو نمیخوام فقط خواستم نظر فامیل شوهرم که میخوان توجیهم ک ...

کار خوبی میکنی .خصوصا الان که باردارین دعاتون به خدا نزدیکتره.به حرفای خاله زنکی فامیل اهمیتی نده و بگو خوشحالم که بچه ام تنها نیست و همبازی داره‌.با جاریت هم با روی خوش درباره این موضوع حرف بزن و ابراز خوشحالی کن تا حساب کار بقیه بیاد دستشون.راستی میشه برای من هم دعا کنین ؟شاید خدا صدات روشنید گره های زیادی دارم .مرسیییییی🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

منم جواب همچین آدمایی رو دادم اما متاسفانه بعضیا شعور ندارن

خیلیا شعور خیلی چیزا رو ندارن. ماها باید به دخترمون احترام بذاریم و به پسرمونم یاد بدیم از هیچکس برتر نیست. خودبخود درست میشه. افکار پوسیده با صاحبشون دفن میشن.

ببین عزیزم این مشکلات تو زندگی همه هست و من چون مشکل شمارو درک میکنم چون دیدم تو دورو بر شاید اکثر ...

من با جاریم بی نهایت خوبم اما همه بهم میگن فاصله بگیر پدرشوهرم بارها بهم تذکر داد انقد خودتو نزن به نادونی انقد حمایتش نکن همیشه پیش من داره شوهرت با شوهرخودش مقایسه میکنه البته جاریم این مقایسه پیش خودمم میکنه ولی من به دل نمیگیرم وقتی باردار شد همه دوباره خواستن بهم یادآوری کنن منم خواستم اینجا نظر بخوام که همون آدم سابق باشم یا واقعا فاصله بگیرم ازش

واسم دعا کنید💗
کار خوبی میکنی .خصوصا الان که باردارین دعاتون به خدا نزدیکتره.به حرفای خاله زنکی فامیل اهمیتی نده و ...

ایشالله که هرچی از خدا میخوای بهت بده عزیزم❤❤❤

واسم دعا کنید💗
من با جاریم بی نهایت خوبم اما همه بهم میگن فاصله بگیر پدرشوهرم بارها بهم تذکر داد انقد خودتو نزن به ...

ب نظرم آدم باید کلا چه با جاری چه با خواهر شوهر کلا با خانواده ی شوهر معمولی باشه و فاصله شو حفظ کنه

من زیاد باهاشون گرم نمیگیرم 

جاریم چند بار سعی کرد باهام گرم بگیره البته آدم حقه باز و زرنگیه

و منم سعی کردم زیاد به نزدیک شدن و صمیمی شدنش اهمیت ندم

بازم باهاشون در حد همسایه های دورو اطرافم روابط دارم ز

اصلا گرم نمیگیرم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز