لیلا جون سلام...من اگه پذیرش بگیرم فلوشیپ میگیرم یعنی شهریه دانشگاه رو میدن و علاوه بر اون یه پولی هم بهم میدن برا گذران زندگی..راست میگه پذیرش اینطوری گرفتن سخته مخصوصاً برا دانشجوهای اینترنشنال..ولی اگه معدل مسترش خوب بوده، مقاله داشته و تزش هم جالب بوده، احتمالا بهش بدن خوب البته رشتها باهم فرق میکنه..برای معماری نمیدونم ولی کاری که همسر من کرد ، از ایران توی اینترنت و دنشگاهی مختلف میگشت استادهای رو پیدا کرد که کار تحقیقشون به تز فوق لیسانس همسری نزدیک بود، براشون ایمیل میداد و اونا گفتن که مثلا اینجا apply بکن یا نه، امتحان toefl و gre هم داد و پذیرش با بورس گرفت رشته? همسری کامپیوتر science هست