سوگل جان سلام یک سوال داشتم شما خودتون خرج تحصیل را میدید یا می خواهید بورسیه بگیرید . اگر بورس است میشه لطفا شرایط این را بگید ؟ من برای برادرم می خوام اپلای کنم ولی با ادوایزر دانشگاه که حرف زدم گفت خیلی به سختی بورس میدن . شاید از هر صد دانشجوی خارجی به یکی از بهترینها میدن . لطفا هر چ میدونی به من بگو برادر من مسته آرشیتکت داره از دانشگاه تهران و الان استاد دانشگاه است.