عزیز دلم شما باید سبک زندگیتو تغییر بدی اکثرا گزارشات سالم نیستن میان وعده درست حسابی نداری فقط رو ناهار یا شام تمرکز داری اینکه بشینی نزدیک هزار کالری برای ناهارت بخوری جالب نیست🧡
درمورد اینکه خودمو دوس ندارم بگم
پسر من تا دو سالگیش عاشق مامانم بود کلا مامانمو به من ترجیح میداد میخوام بگم که عادیه یکم بزرگ بشه همچین میچسبه بهت ولت نمیکنه ناراحت نباش درمورد غذاش هم ببین چجوری دوس داره اونجوری بده مثلا دوس داره خودش بخوره بده بخوره بعدش لباساشو خودشو میبری میشوری سخت نیست که واقعا
یا مثلا غذاهاشو تزئین کن
یا یه چیزی بپز که دوس داره بعضی بچه ها فرنی اینارو دوس نداره مثل برادر زاده من. تا حالا درست حسابی دو قاشق نخورده اما عاشق تیلیته😍😄 ببین چیزای شیرین دوست داره یا نمکی. غذای بد مزه هم نده هرچیزی که از نظر تو خوشمزه باشه بده. انشالله که بتونی به روال بیاریش🧡