2777
2789
عنوان

ناراحتی

60 بازدید | 3 پست

من از 11 سالگی اشپزی کردم چون مامانم حالش بد بود منم از اون موقع یاد گرفتم از اون به بعد کارهای خونه کمیش روی دوش من بودیه خاله دارم هی میره میاد می گه مثل کوزت کار می کنی خودش دختر نداره می خواستم جوابش رو بدم مامانم گفت چیزی نگو ناراحت می شن خب مگه من ادم نیستم منم ناراحت میشم خب نمی دونم چه جوری رفتار کنم باهاش تازه دستم هم شکسته بود می گفت خوبه دیگه لازم نیست کار کنی خیلی ناراحت شدم

اینکه تو از ۱۱ سالگی کار میکردی و الان واردی باعث ناراحتیت نباید باشه باید مایه افتخارت باشه .....

من الان ۲۰ سالمه هیچ هنری یاد ندارم 😶

هرکی هم هرچی بهت میکه از رو حسودیه

الان که دارم این امضا رو یاد داشت میکنم .مثل یه تیکه کاغذ که تو آسمون سردرگم هست وباد  باخودش این ور اون جا به جاش می‌کنه شدم ....یه آدم کاملا سردرگم که نمیدونه کجای زندگیش هست و از زندگی چی میخواد یه بار عاشق و یه بار فارغ یه بار عاشق درس و پیشرفت یه بار حالش از هرچی درسه و کتابه بهم میخوره واین وسط نگران عمر و جوانی هست که داره از دست می‌ره....نمی‌دونم باید چیکار کنم و ازکجا شروع کنم ‌‌ولی اینو خوب می‌دونم که باید شروع کنم من آدم ساکن بودم نیستم باید پیشرفت کنم فعلا هدفمو گذاشتن روی گرفتن لیسانس می‌دونم که میشه راهی طولانی در پیش دارم ولی میشه که بشه اینو مطمعنم اگر تا اینجا اومدی ازت خواهش میکنم واسه م دعا کن 🥰۱۴۰۰/۱۰/۰۱

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دنیای سوفی

nothingsad | 3 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز