ما از قبل آشنا بودیم
همکلاسی دانشگاه بودیم
یه مدت از دوستیمون هم توی دوران کرونا بود دانشگاه مجازی بود برای همین همو نمیدیدیم فقط چت میکردیم
اما وقتی برای اولین بار همو دیدیم و رفتیم دیت هیچ وقت یادم نمیره
یه پارکی بین خوابگاه هامون بود اونجا قرار گذاشتیم
بهم یه دسته گل خیلی قشنگ داد
بعد با هم رفتیم کافه
اصلا نمیدونستم چی بگم😂
خیلی حس خالصانه و معصومی داشت اون قرار ❤️