2789

من پسرم پنج سالش شده خودمم ۲۹ سالمه دکتر میگه هورمونات بزودی از تخمک گذاری دیگ توقف میکنه یائیسگی زودرس دارم گفت اگه میخوای زودتر بیار وگرنه دیگ تخمکی وجود نداره

شما جای من باشین میارین یا بسه ؟؟

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

عزیزم تا فرصت داری یه بچه دیگه بیار بعدا پشیمون میشی درضمن فکر این باش که پسرت یه عمر تنها میمونه.

فقط 20 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
یه جایی خوندم دلتون برای کسی از ته دل نسوزه‌؛ و خیلی عمیق ناراحت نشید؛ چون همون بلا سرخودتون میاد... دلیلش هم اینه که خدا قهرش میگیره...چون ما هرچقدر هم مهربون باشیم بازم به پای مهربونی خدا نمی رسیم. 

من میگم فقط تک فرزندی با وجود اینکه دو تا دارم...نمیدونم شاید برای من پشت هم بودن

ارزش انسان به اندازه ی حرفایی ست که برای نگفتن داره. حقیقت تک سایزه تن هر مغزی نمیره

عزیزم میتونی تخمک فریز کنی

از طرفی این که بچه برکت باشه به اسم هست ولی خوب خرج و مخارج داره اگر از پسش بر میاین

اگر میتونید رفاهش رو تامین کنید

خوب چرا که نه

ولی اگر قرارع شرایط سختی باشه واقعا به بچه اولتون توجه کنید نظر من اینه

با همه اوکیم و ریپلای هارو میخونم در صورتی که دور از ادب باشی یا پافشاری برای مطلب غیر علمی داشته باشی جواب نمیدم 👋👋

بیار عزیزم انشاء الله به برکت این بچه زندگیت بهتر و بهتر بشه و شما به همه آرزوهات برشی

برای قاطعیت جنایتکار بودن چهره قبیح ابر فاسد جهان عن ریکا جنایت 🎒#۱۶۸ میناب کافیست برای افرادی که قبل از این به هزار راه برای تطهیر این دولت جانی پدوفیلی متوسل میشدند. آقا فرهاد سس بزن با صندوق کچاپت سس خرسی و شخم بزن ✌️🫢تاریخ تکرار شد باز هم حسینی دیگر در کربلایی دیگر به همراه خانواده و کودک شیر خواره اش قربانی و فدای حق طلبی و عدالت خواهی شد ولی این بار فرق میکند در حالی که ۱۴۰۰ سال پیش مردم آن زمان با سکوتشان معرکه در کربلا به پایان رسید این بار فرزندان سلمان با قیامی مختار گونه میدان معرکه را برای نابودی کامل فرزندان نامشروع آل امیه ادامه دادند تا به جهان نشان دهند ریشه انقلاب اسلامی ایران در دهه ۴۰ یا ۵۰ نیست که ریشه اصلی آن به قتلگاه حسین بن علی و یارانش که فریاد هیهات منا الذله را برای یاد دادن مقاومت و زانو نزدن برای ظلم و حرف زور سر میداند هست. اما وظیفه ما از این پس سنگین تر خواهد بود ما نباید برای انتقال اخبار این حماسه به نسل های بعد منتظر تاریخ نویسان و روزنامه نگاران دست روی دست بگزاریم یا حتا به کتاب های درسی آینده اکتفا کنیم بلکه باید عین روایت را با تفسیر و تحلیلی درست و منطقی در ذهن فرزندان خود شکل دهیم تا تحت تاثیر رسانه های تحریف گر قرار نگیرند آرزوی من سربلندی و پیروزی ایران و تمامی جبه های حق است نصر من الله و فتح قریب✊🇮🇷🇮🇶🇵🇸🇱🇧🇾🇪کشوری زیر سایه فرزندان موسی ابن جعفر را هیچ کس یارای مقابله با آن ندارد و درختی به بار نشسته از خون پاکان خود طبر میشکند نه طبر او را برای اثبات این ۴۷ سال را باید مرور کرد... خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما خامنه ای رهبر به لطف خود نگهدار رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما دیدار روی مهدی زیارت کربلا نصیب ما بگردان🌱🇮🇷 اللهم عجل لولیک الفرج 💗اللهم صل علی محمد وآل محمد

من اولی وابسته بوددومی رواوردم حالا دومی مستقل اولی همچنان وابسته اس😂😂😬

دلبرانه سابقم🤗توتاپیک من حس وشورزندگی جریان داره 😍دختری ازتبار خراسانم زاده آتش ووسط قلب تابستان بدنیااومدم🥰مامان دوتاگل دخمل خیلی شیطونم 😁

به نظرم مهمترین مسئله ای که باید بهش فکر کنی شرایط مالیتثن و شرایط روحی و روانی خودت و همسرت هست

بچه به اینده ای تامین و مادر و پدری با سلامت روان احتیاج داره

فقط 26 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

وطن🤍🕊️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2791
2779
2792