2777
2789

سه سال عقدم هر سالش یکی از اقوام نزدیک همسرم فوت کردن و عروسی نگرفتم خواستیم عید عروسی بگیریم و باکلی ذوق و شوق ،الان با این اوضاع و احوال و مسافرهای....اومدن شمال و شمال رو ب گند کشیدن و حالا ما باید هی بهمون خبر برسه ک این مریضه اون مریضه ،منی ک گریه ام نمیگرف از حرص و جوش زیاد و فشار زیاد یهو میزنم زیر گریه ،خدایا اخر این داستان چیه ای خدا ،خدایا گریه ام دییگه بند نمیاد خدایا عزیزامو میسپارم ب خودت😭😭😭😭😢😢😢😢

دردودل#  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی واسه هر کی که فوت بشه یکسال عروسی نمی‌گیرید؟ برید بعد از 40 اجازه بگیرید مراسم بگیرید بابا!&nbs ...

من دوس دارم نمیذارن هیشکی ب فکر ما نیس 

خونه و جهازم حاضره میگیم بریم خونمون و بعد هر وقت شرایط اوکی شد عروسی بگیریم ،همه میگن نرید و پشیمون میشید و فلان

یه‌کار برمیگفت ما همه چیمون آماده بود هم خونه هم جهاز روچیده بود حتی بلیط ماهعسلش هم خریده بود کا اینجوری شد گفتش شاید الان بریم سر خونه زندگیمون بعد کرونا  جشن میگیریم

 آقام خیلی غریبن😔میشه واسه سلامتی وظهورشون یه صلوات بفرستین؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792