2777
2789
عنوان

فوت كردن

901 بازدید | 80 پست

پدرشوهرم ١٢ روزه فوت كردن و تولد يكسالگي پسرمم دقيقا ١٢ روز ديگست

من تك عروس خانوادم و پسرمم تنها نوه

ميخواستم واسه تولدش كليپ و اتليه داشته باشم

ولي خاطر اين موضوع شوكه كننده همش كنسل شد

چون اولين تولد پسرم هست به نظر شما چيكار كنم واسه تولدش كه خانواده همسرمم ناراحت نشن؟

از اول هم نميخواستم تولد بزرگ بگيرم درحد خانوادگي و يك كيك

الان ميترسم يك كيك بگيرم و اينا ناراحت بشن

تقريبا يكماه ميگذره از فوت پدرشوهرم موقع تولد پسرم

به نظرتون چيكاركنم؟بگيرم يا نه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

فقط واسش کادو بخر..بدون جشن و کیک

امیدوارم کسی مثل خودت سرراهت قرار بگیرد..بنگر که این دعاست یا نفرین؟                          یه پیج میشناسم پرازچیزای خوشکل واسه مامانا و نینی ها @baftilla

نگیر بابا ناراحت میشن دیگه تن بچت سلامت سال بعد میگیری اتفاقیه ک افتاده

قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُﺑﮕﻮ: ﺍﻱ ﺑﻨﺪﮔﺎﻥ ﻣﻦ ﻛﻪ ﺑﺮ ﻧﻔﺲ ﺧﻮﻳﺶ ﺗﺠﺎﻭﺯ [ﻭ ﺳﺘﻢ] ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻳﺪ! ﺍﺯ ﺭﺣﻤﺖ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻧﻮﻣﻴﺪ ﻧﺸﻮﻳﺪ. ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻫﻤﻪ ﻱ ﮔﻨﺎﻫﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﻲ ﺑﺨﺸﺪ، ﺯﻳﺮﺍ ﻛﻪ ﺍﻭ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺁﻣﺮﺯﻧﺪﻩ ﻭ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺍﺳﺖ. 

زشته بخوای کیک بگیری حداقل چهلم هم نشده بنظرم بچه یکساله چیزی نمیدونه تولد نگیر بذار سال دیگه ان شالله احترام نگه دار

ایکاش وقتی یه پدر از دنیا میرفت دخترشم با خودش میبرد  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792