بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
نمیدونم بخدااا اخه تحمل دوریشم سخته برام ی روز قهر بودیم فقط تا ساعت ۶دووم اوردم
اشتباهت همین جاست البته هرکسی واسه زندگی خودش تصمیم میگیره،من انقد براش گریه کردم انقد غصه خوردم که چشام گود افتاد،تمام خاستگارامو بدون لحظه ای فکر بخاطرش رد کردم،الان موندم دربه در یه خاستگار خوب😂
من یکسال تمام تلاش کردم و درآخر کم آوردم دیشب بعداز مدتها بهم پیام داد ولی جوابشو ندادم بهش گفته بود ...
بعضیا واقعا خیلی کم لطفی میکنن
به کلکسیون لباست افتخار نکن...کلکسیون کتابات رو نشونم بده...دنیا فقط برای کسانی پوچ و خالی از امید است که نمیدانند چگونه نیروی عشق را به انسان ها بدهند و به آنها زندگی و زیبایی دوباره ببخشد...باشد که خداوند مرا از همراهی شکاکان و بد دلان بی نیاز سازد.میتونید حرفاتون رو به صورت ناشناس توی این لینک بهم بزنین https://www.goftino.com/c/JtRmeU
چندسال ناباروری داشتیم، تجربه رفتن به طب سنتی، iui ،ivfو همچنین تجربه بارداری سخت .لکه بینی،هماتوم ،جفت سرراهی سوراخ شدن کیسه اب و استراحت مطلق و..،در اخر تجربه بزرگ کردن دوتا فسقلی نارس یک کیلو نیمی تقریبا دارم🤕😍.دوستان هرکی سوال داره در این موردها حتما و با کمال میل پاسخ میدم،فقط صلوات برای سلامتی فسقلی هام یادتون نره ،مرسی❤️💋
میگی زمان دوماهم ازش جدا بودم هرشبو هرروز بهش فک کردم تااومد باجونو دل قبول کردم کجااا زمان؟
چندوقته تو زندگیته ؟
تا خودت نخوای هیچکس نمیتونه کمکت کنه و ازت جداش کنه ففط ففط خودت باید بخوای
چندسال ناباروری داشتیم، تجربه رفتن به طب سنتی، iui ،ivfو همچنین تجربه بارداری سخت .لکه بینی،هماتوم ،جفت سرراهی سوراخ شدن کیسه اب و استراحت مطلق و..،در اخر تجربه بزرگ کردن دوتا فسقلی نارس یک کیلو نیمی تقریبا دارم🤕😍.دوستان هرکی سوال داره در این موردها حتما و با کمال میل پاسخ میدم،فقط صلوات برای سلامتی فسقلی هام یادتون نره ،مرسی❤️💋