یه همکاری دارم همسن خودم تقریبا با هم استخدام شدیم من با فوق لیسانس اون با فوق دیپلم بعد به مدد پول خانواده شوهر اون سرتا پاش رو عمل زیبایی کرد بعد ۸ سال باز عمل کرد و بچه دارشد یه قرون از حقوقش و نه خرج خونه میکنه نه حتی خرج خودش فقط پس انداز . باباش حتی بهش جهاز نداد الان شوهرش یه شاسی بلند انداخته زیر پاش. کلا عبد و عبیدشه. اون وقت من که از روز اول کل حقوقم خرج خونه شده الان هیچ دلخوشی ندارم.موندم اون چی داره که این همه شانس آورده.