عزیزم مال دنیا ارزش غصه خوردن نداره
منم 8 ساله کارمندم حقوقمم خوبه شوهرمم همکارمه دست کم روی هم رفته حداقل ماهی 15-16 دریافتیمونه اما نه خونه داریم نه ماشین درست و حسابی اوایل خیلی غصه میخوردم اما الان دیگه بیخیال شدم داشته باشیم اخرش از این دنیا یه متر جا بیشتر برامون نمیمونه برو مسافرت تفریح سینما اصلا برات مهم نباشه
ماشین درست و حسابی ندارین هوایی مسافرت کنید غصه نخور دلتو خوش کن به داشته هات