2777
2789
عنوان

زندگی سالم و کاهش وزن (بامداد خمار ) تاپیک جدید

| مشاهده متن کامل بحث + 1835162 بازدید | 290067 پست
عالی😚🌷👏👏👏

سلام عزیزم،

گزارش#  


صبحانه:نان سنگک،مربا بهاره،


ناهار،کباب سینه مرغ،گوجه کبابی،نصف لیوان نوشابه


شام،ماکارانی،ته دیگ سیب. زمینی،سالاد فصل با سس ماست خانگی،


مجتز،۱۷۲۰

مصرفی،۱۶۹۹

💕💞

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

غذای گیاهی که بشه خام خورد نیستش یا من نمیدونم  فقط پختنی هست  من از صبح خرما و سال ...


ببخشبد عزیزم ندیدم پیامتو 

میوه بخور 

مغزیجات 

خگخ یکم سخته 😁

پوست.مو 💇   تایپیک.ورزش 🏃 وزن شروع ۶۸/۵۰۰😒 هدفم ۵۷ (♥_♥)  من میتونم چون دوستایی خوبی کنارم  دارم (بامدادخمارعاشقتم

@شیرین_آردا  

سلوم سلوم 💋♥🤗

برات یک ایده دارم (البته اگه قبول کنی) ورزش برای لاغر کردن پهلو هستش اگه موافق هستی بزارش و بقیه زیرگروه های نارنجی رو تگ گن البته بقیه گروه ها اگه دوست دارن بزارنش 


ایناهاش👇👇👇👇👇🧡💪

چند ست انجام بدیم رو هم خودت بگو!!!!

چالش# _لاغر کردن پهلو 

مـــــوافــــقـــی؟؟؟؟؟

سلام خوش اومدی 🌻🌻🌻 گزارشت رو میتونی صبح بزار ک چک کنم که برنامت مشکلی داشت کمکت کنم اگر برنامت ...

وااای میا وعده هامو ننوشتم🙈تو گزارشم،


میان وعده،هلو ۲عدد،خیار،بادام زمینی،چای،قند،😘

💕💞
فدااات عزیزدل خوب بود گزارشم؟؟؟

عزیزم من ۱۳ تا صفحه رفتم عقب گزارش نداشتید شما 

اگر اشتباه میکنم بیا بگو‌

اخطار 💣💣 

امشب نیای حذف میشی عزیز دلم چرا اینطور شدی شما 

پوست.مو 💇   تایپیک.ورزش 🏃 وزن شروع ۶۸/۵۰۰😒 هدفم ۵۷ (♥_♥)  من میتونم چون دوستایی خوبی کنارم  دارم (بامدادخمارعاشقتم
سلام،، میشه به‌ منم کمک کنید. عضو نیستم اینجا من خوب دارم وزن کم میکنم اما سایز خیلی نه. ورزش ها ...

شما عضو شدید؟؟؟؟ 

گزارش نمیدید چرا 

نمیخواید باشید تو گروه ؟؟

پوست.مو 💇   تایپیک.ورزش 🏃 وزن شروع ۶۸/۵۰۰😒 هدفم ۵۷ (♥_♥)  من میتونم چون دوستایی خوبی کنارم  دارم (بامدادخمارعاشقتم
شما عضو شدید؟؟؟؟  گزارش نمیدید چرا  نمیخواید باشید تو گروه ؟؟

عزیزم شرمنده انقد سوال میپرسم...من ینی هم شب باید گزارش بدم هم صبح؟؟و اینکه صبا کافیه فقط بگم چیا میخورم یامقدار کالریشم حتما باید حساب کنم؟؟

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز