2777
2789
عنوان

زندگی سالم و کاهش وزن (بامداد خمار ) تاپیک جدید

| مشاهده متن کامل بحث + 1835189 بازدید | 290067 پست
گزارش# @سمیه1396   کالری مجاز 1180  مجموع دریافتی 1004 سحری: دو تا تخم مرغ آب پز ...


ضعف داری، ورزش نکن.. همون سالم خوری فعلا داشته باش


ناخنک زدن گذاشتی واسه بامیع و زولبیا  من میدونم...



خرما بخور.. عسل تو چاییت یه کم بریز ، که حس شیرینی  خواهیت  کمتر بشع ... 

استوار‌ مثل‌ کوه🏔 جاری مثل رود 🌊                                      ((اون سنگی‌که جلو پات میفته، میتونه پله صعودت باشه✌️))🌸   شروع:۶۴ 🏃‍♀️.الان ۵۶/۷۰۰👈۵۵/۶۰۰👈۵۵👈۵۴/۵🏃‍♀️ هدف ۵۳…قد: ۱۶۷                                   🌸 استاد تغییر باشم نه قربانی تقدیر🌸   تاپیک چالشها                🌸غذای_رژیمی# 🌸
مینا جون نون و پلو تا چقدر مجازیم در روز

نون ۳۰ گرم ک‌حدود ۵ کف دست میشه

 برنج هم هفته ای دوبار در حد ۶ ق غ خوری

💚خودم گروه سبززز💚وزن شروع ۸۰💚وزن الان۶۰💚قرررررربون بامدادخمارررر(الهه جونمممم)❤❤❤و همه دوستان تاپیک🙏❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


@عروسترکم     گزارش#   + ٦ ليوان اب  عشقم من براي اينكه پريودم كلا ريخته ب ...

خیلی بده اینجوری

منم ورمشو دارم😒😒

💚خودم گروه سبززز💚وزن شروع ۸۰💚وزن الان۶۰💚قرررررربون بامدادخمارررر(الهه جونمممم)❤❤❤و همه دوستان تاپیک🙏❤

ضعف داری، ورزش نکن.. همون سالم خوری فعلا داشته باش ناخنک زدن گذاشتی واسه بامیع و زولبیا &nb ...

وای از کجا فهمیدی😅😅😅


رقص و جولان بر سر میدان کنند، رقص اندر خون خود مردان کنند. 🇮🇷 چون رهند از دست خود دستی زنند، چون جهند از نقص خود رقصی کنند
قرار بود روزه بگیرم ،بچه هارو بردم حمام ،شدید تشنم شد خوردم 🙈 واسه همین صبحانه نخوردم

اشکال نداره عزیزم

💚خودم گروه سبززز💚وزن شروع ۸۰💚وزن الان۶۰💚قرررررربون بامدادخمارررر(الهه جونمممم)❤❤❤و همه دوستان تاپیک🙏❤

ضعف داری، ورزش نکن.. همون سالم خوری فعلا داشته باش ناخنک زدن گذاشتی واسه بامیع و زولبیا &nb ...

راستی چای دارچینی رو همیشه میخورم، 

ممنون یادم دادی 🌹🌹

رقص و جولان بر سر میدان کنند، رقص اندر خون خود مردان کنند. 🇮🇷 چون رهند از دست خود دستی زنند، چون جهند از نقص خود رقصی کنند
@عروسترکم   نمیدونم از بعد پریودی چرا تنبل شدم تو ورزش ، قبلش خیلی خوب بودم ها . الان نمیدونم ...

انرژی منفی ب خودت نده..پاشو تنبل بازی درنیار💪💪💪💪💪ورزشها انجام بده

ب اندام خوب فکر ک انگیزه بگیری✅✅✅

انگیزه#  

حرکات قدرتی چربی سوزی داره مثل انواع حرکات دراز و نشست و چالش هایی ک تو هشتگ گروه خودمون گذاشتم  مطالب.مهم.گروه.قرمز#  

فرم دهی مال زمانی ک دیگه اضافه وزن نداری و میخوای اون قسمت از بدنت فرم بگیره

و فرم دهی و قدرتی تو یک روز نمیشه انجام داد

بچه های گروه قرمز فعلن قدرتی کار کنن

من خودم ۵ کیلو تا هدف آخرم مونده ولی هنوز ک هنوز فرم دهی جرات ندارم کار کنم💪😆😆😆😆

💚خودم گروه سبززز💚وزن شروع ۸۰💚وزن الان۶۰💚قرررررربون بامدادخمارررر(الهه جونمممم)❤❤❤و همه دوستان تاپیک🙏❤

سلااام عزیزم عصر بخیر☺ @عروسترکم     صبحانه نصف لواش+۲ ق خامه و عسل+خرما چای ناهار ...

سلام عزیزم نوش جونت

مریم این یکشنبه کاهش نداشته باشی خودت میدونی❌❌❌

💚خودم گروه سبززز💚وزن شروع ۸۰💚وزن الان۶۰💚قرررررربون بامدادخمارررر(الهه جونمممم)❤❤❤و همه دوستان تاپیک🙏❤

ممنون قشنگمممم ❤❤🤗🤗😍😍 مرسی برا همه ی زحماتت❤❤💋💋 الهیییییی هرچی از خدا بخای  خدا بهت بده ...

قربون دل مهربونت برم عزیزم❤❤❤❤😍😍😍😍😍

وزن شروع》90 وزن هدف》۶۵...پشت کرده ام ب گذشته...ب روزهایی ک با اندوه شب شدند...دشمن شده ام با آنها ک مرا ن تنها یکبار بلکه هزار بار آزردند رو ب آینده ای نشستم ک هیچکدام از آن آدمها و روزهای ملالت امیز،درونش جایی ندارند.مادربزرگ همیشه میگفت:روی زخم های دلت مرهمی نگذار!صبر کن بسوزند و بفهمند دستی نیست برای مداوایشان آنوقت یاد میگیرند با هر حادثه خراش برندارند...گذشته ام را بی هیچ دوایی رها کرده ام،دشمنانم نیز در مخروبه ترین قسمت مغزم.باید یاد بگیرم برای هر رنجشی پماد امید بخشی نیس؛درد را باید تجربه کرد تا دیگر هر زخمی،روح را ب انزوا نبرد...حالا آدمی شده ام بیگانه با انچه تصور میکنی.هرچقدر میخواهی طعنه بزن و کنایه هایت را در دهانت بچرخان!من تنها آینده ای را میبینم ک نه برای تو جایی هست نه روزهای  هدر رفته!مادربزرگ قربان دهانت راست میگفتی:مرهم همیشه دوای درد نیس،گاهی باید بی اهمیت بود درد خودش از خانه میرود...!
وای از کجا فهمیدی😅😅😅


موهاموو تو تاپیک سبز کردم😆😆😆😆


جای دارچینی با عسل هم نوشجونت... البته اگه صعفت شدیده، دارچین نخور..

استوار‌ مثل‌ کوه🏔 جاری مثل رود 🌊                                      ((اون سنگی‌که جلو پات میفته، میتونه پله صعودت باشه✌️))🌸   شروع:۶۴ 🏃‍♀️.الان ۵۶/۷۰۰👈۵۵/۶۰۰👈۵۵👈۵۴/۵🏃‍♀️ هدف ۵۳…قد: ۱۶۷                                   🌸 استاد تغییر باشم نه قربانی تقدیر🌸   تاپیک چالشها                🌸غذای_رژیمی# 🌸
قربون دل مهربونت برم عزیزم❤❤❤❤😍😍😍😍😍

زیبا جون سلام خوبی

لینک تاپیک وزن رو داری عزیزم

💚خودم گروه سبززز💚وزن شروع ۸۰💚وزن الان۶۰💚قرررررربون بامدادخمارررر(الهه جونمممم)❤❤❤و همه دوستان تاپیک🙏❤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز