2777
2789
عنوان

بارداری

148 بازدید | 19 پست

سلام. دو ماه گلوکوفاژ و فولیک مصرف کردم دکترم گفت تا دوماه باردار میشی   

۲۵ باید پری میشدم ک نشد یعنی دیروز

امروز بی بی زدم منفی شد  . به نظرتون زوده برای بی بی ؟ 

خیلی نااااااراحتم دارم افسرده میشم. همه امیدم به این ماه بود.

ترو خدا یکم دلداریم بدین. دیگه حوصله خودمم ندارم

برای مادر شدنم دعا کنید  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


امضامو بخون منتظر

سلام اگر نی نی توو دلت نمیاد تاپیک منتظرای نی نی منو بخون!اگر دنبال روابط خوب با پدر و مادر خودت و پدر مادر همسرتی معجزه رو بخون!اگر با شوهرت فسقل مشکل داری معرفی و پایان دعوا ها رو بخون و هر سوالی داشتی من در خدمتم!اگر ویار و بارداری خستت کرده ویار من رو بخون!و ...ویژگی خاص نی نی سایت رو حتما بخون
یک هفته یا ۱۰ روز دیگه دوباره بیبی بزن.علائمی از پریود شدن داری؟

دیشب یکم کمر درد داشتم و یه لکه خیلی کمرنگ قهوه ایی. ولی الان ندارم درد.

نوک سینه چپمم درد میکنه چند روزه

اره هنوز تا سه چهار روز فرصت هست واسه مثبت شدن بی بی چک خیلی استرس داری فردا برو ازمایش بده خیالت را ...

ان شا الله عزیزم شماهم باردار باشی. 

تا یه هفته صبر میکنم ببینم چی میشه

من 3 روز بعد موعدم زدم منفی بود 7 روز بعد موعد زدم مثبت شد الانم باردارم، نگران نباش و به خدا توکل کن

رَبـِّـ إِنِّی نَذَرتـُـ لَکـَـ ما فِی بَطنی مُحَرَّراً فَتَقَبَّل منِّی إِنَّکـَـ أَنتَــ السَّـمیعُ العَلیمُ (خدایا نی نی تو دلمو نذر تو میکنم، نذرمو بپذیر، تو شنوای دانایی)
دیشب یکم کمر درد داشتم و یه لکه خیلی کمرنگ قهوه ایی. ولی الان ندارم درد. نوک سینه چپمم درد میکنه چن ...

بارداری، 

دختر عزیزم عشق من مرسیییی با تلاش خودت و کمک خدا جونم خوب شدی خوبتر هم بشو تا مامان از ته دل بخنده   یه مامان پر تلاش که هشت ماهه تو رزمه ول نمیکنم تا خوب شدن کاملت عشقم .عشقم پسرم مرسی که سالمی وهستی   

عزیزم . خیلی بهم امید داد. با اشک خوندم. امیدوارم منم با یس خوندن حاجتمو بگیرم

ان شا الله منم دعات میکنم عزیز جان

سلام اگر نی نی توو دلت نمیاد تاپیک منتظرای نی نی منو بخون!اگر دنبال روابط خوب با پدر و مادر خودت و پدر مادر همسرتی معجزه رو بخون!اگر با شوهرت فسقل مشکل داری معرفی و پایان دعوا ها رو بخون و هر سوالی داشتی من در خدمتم!اگر ویار و بارداری خستت کرده ویار من رو بخون!و ...ویژگی خاص نی نی سایت رو حتما بخون
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز