2777
2789
عنوان

خیانت

| مشاهده متن کامل بحث + 1222 بازدید | 98 پست
خوبه که خونه به نامته ماشینی زمینی چیزی هم داره؟درک میکنم شرایطت با سه تا بچه واقعا سخته ولی باید تا ...

اره زمین هم داره...بخدا فکر بچه ها داره دیوونم میکنه چند شب پیش یجوری وانمود کردم قرص خوردم دارم خودکشی میکنم زنگ زد ۱۱۵خیلی ترسیده بود

عزیزم اینقد زود به طلاق فکر نکن سرنوشت اون سه تا بچه خراب میشه شما باید بخودت زمان بدی همسرت خطای بزرگی در حقت کرده شما الان حس خیلی بدی داری سردرگمی سخته واقعا ولی عجله نکن به اطرافیانت هم چیزی نگو فقط با مشاور حرف بزن به همسرت بگو که چقد حالت بده مطمن باش خود همسرت بیشتر میتونه این مسله رو حل کنه البته اگه خطای خودشو بپذیره و سعی در جبران داشته باشه

آنا.......چیخاتمارام محبتین یادیمنان                                             لای لای سَسون قولاقیمدا ساخلارام......

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دختره کرم ریخته چون معلول هم هست از وضعیت اش سو استفاده کرده که براش دل بسوزانند . همسرت فقط جو گیر ...

اره معلول بود ولی عوضی بودحرف زدم باهاش...بسیار پرو...دلم میخواد برم شکایت کنم پیامک بره براش

تجربه داشتید شما؟

من تجربه داشتم ولی خیلی سخت و خیلی بد حتی فکرشم نمیتونی بکنی کجاشو کمکت کنم ولی بازم شوهرت خودش همهچیز رو اعتراف کرده و پشیمونه ولی زندگیتو خراب نکن فقط یه جوری بهش متوجه کن که خیانت توجیه نداره و اگه خدایی نکرده اتفاقی بیفته دوباره طوری میری که هیچ اثری ازت نمونه با بچه هات اینطوری بگو بهش

عزیزم اینقد زود به طلاق فکر نکن سرنوشت اون سه تا بچه خراب میشه شما باید بخودت زمان بدی همسرت خطای بز ...

من سیزده ساله ازدواج کردم تا حالا اشکشو ندیدیم گریه کرد گفت نمیدونی خودم چقد حالم بده..شاید باور نکنی ولی خوشحالم فهمیدی کار خدا بود ولی بهم زمان بده جبران کنم

من تجربه داشتم ولی خیلی سخت و خیلی بد حتی فکرشم نمیتونی بکنی کجاشو کمکت کنم ولی بازم شوهرت خودش هم ...

متاسفم عزیزم ک تجربه کردی...گاهی ادم احساس خوشبختی نداره ولی اینطور مواقع احساس بدبختی و سیاه بختی داری..

بزار یه قضیه برات از زندگی خودم تعریف کنم حدود 15 سال پیش . قبل از این که من شاغل بشم یه خانمی تازه طلاق گرفته بود میاد و با همسرم همکار میشه یعینی زیردست اش میشه . این خانمه هر روز میامده پیش همسرم که میخوام خودکشی کنم از ندگی سیر شدم پدر خانمه میاد به همسرم سفارش میکنه که هوای دخترم را داشته باش دلش شکسته و از این حرف ها همسرم بهش نزدیک میشه که مثلا دلداریش بده دختره سواستفاده میکنه نزدیک تر میشه من گوشی همسرم را چک میکردم و حرص میخوردم چیزی نمیگفتم حتی هم مسیر هم بودیم با دختره تا یه مسیری همسرم دختره را میرسانده . تا اینکه من وراد عمل شدم و جدی صحبت کردم به خدا اصلا دعوا نکردم خیلی منطقی باهاش صحبت کردم گفتم فکر نمیکنی یه کم زیادی رو دادی اون کارمنده تو هست و تو صاحب زن و بچه و زندگی خوب چرا داری واسه خودت دردسر درست میکنی . تا اینکه محل کارشون شایعه درست شد همسرم خودش سرش به سنگ خورد البته خدایی زیاد هم همسرم بهش رو نداده بود دختره پا فرا تر گذاشته بود تا اینکه منم شاغل شدم و رفتم تو اون محیط . خلاصه حراست به دختره گیر داد چون با ارباب رجوع ها هم گرم گرفته بود و دختره رفت یه قسمت که مرد نبود .ولی دختره کرم داشت بعدها با چند نفر دیگه هم گرم گرفته بود و بهشون پیام داده بود . ولی من زندگی ام را جمع و جور کردم و قضیه را مدیریت کردم

اره معلول بود ولی عوضی بودحرف زدم باهاش...بسیار پرو...دلم میخواد برم شکایت کنم پیامک بره براش

ببین عزیزم اگه شوهرت اهل خیانت بودمیرفت بایکی دیگه،بیشترجنبه دلسوزی وترحم داشته،ولی بهش بگو که دوست نداری ترحم کنه اینطوری،اگه میتونی بخاطر بچه هات هم که شده تجدیدنظرکن،ولی حسابی دعواش کن که دیگه تکرارنکنه

یادمان باشددنیازنگ اخرنیست زنگ بعدحساب داریم.بهترین انسان ازعملش شناخته میشه وگرنه سخنان خوب بردیوارهاهم نوشته میباشد.پنج فریب شیطان:هنوزجوانی خوش بگذران،زندگی طولانی است پس لذت ببر،هنگام عصبانیت آرام نمان،همه اینکارهارومیکنندپس عیبی نداردتوهم بکن،خیلی گناهکاری دیگه آدم خوبی نمیشوی پس به گناهان ادامه بده... برای ظهوراقاامام زمان اللهم عجل لولیک الفرج

به همسرت بگو اگه میخواستی بهش کمک کنی نباید یه دختر معلول رو وابسته و عاشق خودت کنی باید فقط کمکش کنی اونم در ازای شغلت که مدد کاریه


اگه اشتباهش رو می پذیرد ببخشش و بهش بگو اگه تکرار بشه بچه هاتون میزارم و میرم بترسونش

در ضمن گوشی شوهر یا زن چیز شخصی نیست از این به بعد نزار روش رمز بزاره نمیدونم الان چه صیغه ای میگن گوشی چیز شخصیه همه چی از این گوشی شروع میشه

اگه دوست داشتی برای خونه دار شدنم صلوات بفرست الهی که خدا ازت راضی باشه. . مواظب گفتارت باش گاهی یک حرف تمام آنچه که انجام داده ای را بر باد خواهد داد فقط بانوان نظر بدن با تشکر

عزیزم اینقد زود به طلاق فکر نکن سرنوشت اون سه تا بچه خراب میشه شما باید بخودت زمان بدی همسرت خطای بز ...

نذاشتم کسی بفهمه نیمه شب دعوا کردیم بچه هامم خواب بودن...خیلی ترسیده خودش

اره زمین هم داره...بخدا فکر بچه ها داره دیوونم میکنه چند شب پیش یجوری وانمود کردم قرص خوردم دارم خود ...

اتفاقا ضعف نشون نده خودکشی چیه؟بگو میرم ابروتم تو کار و خانوادت میبرم

حسرت دیدن بچه هارم به دلت میذارم

ی وکیل بگیر وانمود کن میخوای تا تهش بری

اینقدر ایجا راحت حرف از طلاق میزنن

که انگار نقل و نباته

طرف میگه سه تا بچه داره خام های نی نی سایت میگن خاک تو سرش ماشین و خونه رو بگیر جدا شو :/

اسی ببخشید اینو میگم ولی خطابم به بقیس

ادم قبل گرفتن مچ همسرش توی اینجور کیسا باید با خودش دو دوتا چهارتا کنه

ببینه اگه واقعی بود شرایطتشو داره جدا شه یا نه

کار و استقلال مالی داره؟

خانواده بعد طلاق میتونه حمایتش کنه؟

بچه هاش الاخون بالاخون نمیشن؟

مهریه رو میتونه بگیره ؟

در غیر این صورت مچ مرد رو گرفتن اشتباهه محضه.

حتی اگه متوجه شد پیامارو هم دید نباید به روی همسرش بیاره

متافانه زنای اینجا خیلی هیجانی احساسی تصمیم میگیرن زود میگن و فقط ببخشید تا نوک دماغشونو نگاه میکنن. اینکه ببینن مرد داره گریه و التماس میکنه

به بعد که غرورشون خورد تر میشه اگه بمونن یا ممکنه روی مرده باز تر شه توی خیانت اگه بمونن فکر نمیکنن

یا ه اینکه شاید اتفاقا مرده از خدا بخواد طلاقش بده و هیجی دست و بالشو نگیره

انشالله یاد بگیرن کم کم

توام اسی ی نگاه به خودتو بچه هات بکن ببین میتونی بدون این مرد زندگی کنی یا نه

بنظر من شوهرت از سر دلسوزی وا داده. کارشو توجیه نمیکنه ولی بنظرم میتونی شانس دیگه بدی


اتفاقا ضعف نشون نده خودکشی چیه؟بگو میرم ابروتم تو کار و خانوادت میبرم حسرت دیدن بچه هارم به دلت میذا ...

وکیل زنگ زد بهش الانم فکر میکنه دنبال طلاقم...چ کارهایی ک هیچوقت نمیکرده داره انجام میده تو خونه...نمیدونم تا کجا ادامه بدم

من تجربه داشتم ولی خیلی سخت و خیلی بد حتی فکرشم نمیتونی بکنی کجاشو کمکت کنم ولی بازم شوهرت خودش هم ...

سلام عزیزم شما چیکار تونستید بکنید بعداز خیانتش

من بعضی وقتا هی به خودم میگم یعنی خر تراز من پیدا میشه

تو این دنیا خیلی احمق بازی داوردم

اره زمین هم داره...بخدا فکر بچه ها داره دیوونم میکنه چند شب پیش یجوری وانمود کردم قرص خوردم دارم خود ...

کولی بازی درنیار . یعنی چی دختر عاقل چی شده مگه یه کم خودت را جمع و جورکن بچسب به زندگی ات . کمتر هم تاپیک های خیانت نی نی سایت را بخون

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز