اینقدر ایجا راحت حرف از طلاق میزنن
که انگار نقل و نباته
طرف میگه سه تا بچه داره خام های نی نی سایت میگن خاک تو سرش ماشین و خونه رو بگیر جدا شو :/
اسی ببخشید اینو میگم ولی خطابم به بقیس
ادم قبل گرفتن مچ همسرش توی اینجور کیسا باید با خودش دو دوتا چهارتا کنه
ببینه اگه واقعی بود شرایطتشو داره جدا شه یا نه
کار و استقلال مالی داره؟
خانواده بعد طلاق میتونه حمایتش کنه؟
بچه هاش الاخون بالاخون نمیشن؟
مهریه رو میتونه بگیره ؟
در غیر این صورت مچ مرد رو گرفتن اشتباهه محضه.
حتی اگه متوجه شد پیامارو هم دید نباید به روی همسرش بیاره
متافانه زنای اینجا خیلی هیجانی احساسی تصمیم میگیرن زود میگن و فقط ببخشید تا نوک دماغشونو نگاه میکنن. اینکه ببینن مرد داره گریه و التماس میکنه
به بعد که غرورشون خورد تر میشه اگه بمونن یا ممکنه روی مرده باز تر شه توی خیانت اگه بمونن فکر نمیکنن
یا ه اینکه شاید اتفاقا مرده از خدا بخواد طلاقش بده و هیجی دست و بالشو نگیره
انشالله یاد بگیرن کم کم
توام اسی ی نگاه به خودتو بچه هات بکن ببین میتونی بدون این مرد زندگی کنی یا نه
بنظر من شوهرت از سر دلسوزی وا داده. کارشو توجیه نمیکنه ولی بنظرم میتونی شانس دیگه بدی