2777
2789
عنوان

خیانت

| مشاهده متن کامل بحث + 1178 بازدید | 98 پست
همسرت خیانت نیمکنه زیادی مهربونه . احساساتی شده واسه معلول بودن اش فقط همین

بنظرمیادهمین باشه،وگرنه اگه اهل خیانت بودمیرفت بایکی دیگه،نه کسی که شرایطش اینه

یادمان باشددنیازنگ اخرنیست زنگ بعدحساب داریم.بهترین انسان ازعملش شناخته میشه وگرنه سخنان خوب بردیوارهاهم نوشته میباشد.پنج فریب شیطان:هنوزجوانی خوش بگذران،زندگی طولانی است پس لذت ببر،هنگام عصبانیت آرام نمان،همه اینکارهارومیکنندپس عیبی نداردتوهم بکن،خیلی گناهکاری دیگه آدم خوبی نمیشوی پس به گناهان ادامه بده... برای ظهوراقاامام زمان اللهم عجل لولیک الفرج

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من خودم روانشناسی میخونم کارم یه طوریه که نیاز به همدردی مداوم داره حالا چه اقا چه خانم اگر بخوام روزی ازدواج انتظار دارم همسرم درک کنه حیطه و محیط کاری من رو همسر شما هم همینطور شما از اول میدونستید تو چه حیطه ای فعالیت دارن باید درک کنید این حداقل انتظاره

همسرت خیانت نیمکنه زیادی مهربونه . احساساتی شده واسه معلول بودن اش فقط همین

دختره زبون درازم گفت همسرت ذات پاکی داره...رابطه ای با من نداشته...ولی دختره مدام حرفای ناجور زده مدام گفته من بغل میخوام ..حالم بهم خورد پیاماشو دیدم

خودشم میگه کمک بوده..ولی مثلا میخواسته کمک روحی کنه بهش مدام ازش تعریف کرده چقد خوشگل شدی بخورمت و ح ...

خوب عزیزم ببین،این میخواسته بهش روحیه بده،ولی دیگه بخورمت یعنی چی درست نبوده دیگه،خداکمکش کنه دختره رو

یادمان باشددنیازنگ اخرنیست زنگ بعدحساب داریم.بهترین انسان ازعملش شناخته میشه وگرنه سخنان خوب بردیوارهاهم نوشته میباشد.پنج فریب شیطان:هنوزجوانی خوش بگذران،زندگی طولانی است پس لذت ببر،هنگام عصبانیت آرام نمان،همه اینکارهارومیکنندپس عیبی نداردتوهم بکن،خیلی گناهکاری دیگه آدم خوبی نمیشوی پس به گناهان ادامه بده... برای ظهوراقاامام زمان اللهم عجل لولیک الفرج
ندارم گل..خونه بناممه ولی سه تا بچه هام کوچیکن..نمیتونم خودم تنهایی بزرگشون کنم

خوبه که خونه به نامته

ماشینی زمینی چیزی هم داره؟

درک میکنم شرایطت با سه تا بچه واقعا سخته

ولی باید تا مرز طلاق ببریش تضمین سفت و سخت بگیری و بعدشم برید مشاوره باهم

خودشم میگه کمک بوده..ولی مثلا میخواسته کمک روحی کنه بهش مدام ازش تعریف کرده چقد خوشگل شدی بخورمت و ح ...

بهش بگو اگه قرار باشه همه مددجوهاتو بخوری که دیگه هیچی

آدما ازت میپرسن شغلت چیه تا به اندازه درآمدی که داری بهت احترام بذارن...

دختره زبون درازم گفت همسرت ذات پاکی داره...رابطه ای با من نداشته...ولی دختره مدام حرفای ناجور زده مد ...

دختره کرم ریخته چون معلول هم هست از وضعیت اش سو استفاده کرده که براش دل بسوزانند . همسرت فقط جو گیر شده . بی خیال شو بچسب به زندگی ات . زیادی مساله را باز نکن کش نده که همسرت هم لج کنه . ولی به همسرت بگو من زندگی مون را دوست دارم نمیخوام به هم بخوره لطفا من بعد رعایت کن زیادی نزدیک آدم ها نشو

خوب عزیزم ببین،این میخواسته بهش روحیه بده،ولی دیگه بخورمت یعنی چی درست نبوده دیگه،خداکمکش کنه دختره ...

درد منم همینه..بهشم گفتم منم برم تو خیابون ببینم کی مشکل جنسی و روحی داره درمان کنم براش درسته کارم؟

میگی بیخیال بشم؟عمرو جوونیم چی

اخه فکر نکنم همسرت با یه دختر معلول بهت خیانت کنه

از سر دلسوزی بوده

بازم به تو که رفتی وکیل گرفتی واینا

من که هیچ غلطی نتونستم بکنم

ایا من نرمالم

منم سه تا بچه پسر دارم

درد منم همینه..بهشم گفتم منم برم تو خیابون ببینم کی مشکل جنسی و روحی داره درمان کنم براش درسته کارم؟

امان ازدست این مرداحالاشوهرت توجیهی داره واسه اینکارش

یادمان باشددنیازنگ اخرنیست زنگ بعدحساب داریم.بهترین انسان ازعملش شناخته میشه وگرنه سخنان خوب بردیوارهاهم نوشته میباشد.پنج فریب شیطان:هنوزجوانی خوش بگذران،زندگی طولانی است پس لذت ببر،هنگام عصبانیت آرام نمان،همه اینکارهارومیکنندپس عیبی نداردتوهم بکن،خیلی گناهکاری دیگه آدم خوبی نمیشوی پس به گناهان ادامه بده... برای ظهوراقاامام زمان اللهم عجل لولیک الفرج
به اونم رحم نکرده دیگه

میگه همدردی کرده،نمدونم والا

یادمان باشددنیازنگ اخرنیست زنگ بعدحساب داریم.بهترین انسان ازعملش شناخته میشه وگرنه سخنان خوب بردیوارهاهم نوشته میباشد.پنج فریب شیطان:هنوزجوانی خوش بگذران،زندگی طولانی است پس لذت ببر،هنگام عصبانیت آرام نمان،همه اینکارهارومیکنندپس عیبی نداردتوهم بکن،خیلی گناهکاری دیگه آدم خوبی نمیشوی پس به گناهان ادامه بده... برای ظهوراقاامام زمان اللهم عجل لولیک الفرج
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز