سلام..میشه همفکری کنید..مخصوصا اونایی ک متاسفانه تجربه دارن...همسر من گوشیش همیشه قفل بود بهش شک داشتم ولی نمیتونستم چک کنم..ده روز پیش تونستم ایتاشو چک کنم...با یه دختره پیام داده بودن..عکس فرستاده بود دختره..کم سن بود ولی چهرش انگار مشکل دار بود بعد ک توضیح خواستم ازش گفت معلوله...همسرم مددکار بهزیستیه..انگار تو کانال بهزیستی این دنبال کار میگشته همسرم خواسته کمکش کنه یه سه ماهی با هم چت میکردن وبعد ک ب دختره پیام دادم گفت دوبار هم همو دیدیم و رفتن برای کار و یبار هم همسرم بغلش کرده چون افسردگی شدید داشته..و البته همسرم با گریه گفت خودمم حال بدی داشتم و جوابشو نمیدادم و پیامهای دختره هم همین بود ک چرا جوابمو نمیدی...خلاصه اذیتتون نکنم موندم چکنم سه تا بچه دارم...نمیدونم تکلیفم چیه ولی دیگه دوسش ندارم...حس میکنم کثیفه...رفتم پیش وکیل تماس گرفت باهاش کلی گفت همسر من کجا و اون کجا..من قبول دارم اشتباه کردم ولی ناخواسته بوده..واموندم بخدا😢
همسرت خیانت نیمکنه زیادی مهربونه . احساساتی شده واسه معلول بودن اش فقط همین
بنظرمیادهمین باشه،وگرنه اگه اهل خیانت بودمیرفت بایکی دیگه،نه کسی که شرایطش اینه
یادمان باشددنیازنگ اخرنیست زنگ بعدحساب داریم.بهترین انسان ازعملش شناخته میشه وگرنه سخنان خوب بردیوارهاهم نوشته میباشد.پنج فریب شیطان:هنوزجوانی خوش بگذران،زندگی طولانی است پس لذت ببر،هنگام عصبانیت آرام نمان،همه اینکارهارومیکنندپس عیبی نداردتوهم بکن،خیلی گناهکاری دیگه آدم خوبی نمیشوی پس به گناهان ادامه بده... برای ظهوراقاامام زمان اللهم عجل لولیک الفرج
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
من خودم روانشناسی میخونم کارم یه طوریه که نیاز به همدردی مداوم داره حالا چه اقا چه خانم اگر بخوام روزی ازدواج انتظار دارم همسرم درک کنه حیطه و محیط کاری من رو همسر شما هم همینطور شما از اول میدونستید تو چه حیطه ای فعالیت دارن باید درک کنید این حداقل انتظاره
خودشم میگه کمک بوده..ولی مثلا میخواسته کمک روحی کنه بهش مدام ازش تعریف کرده چقد خوشگل شدی بخورمت و ح ...
خوب عزیزم ببین،این میخواسته بهش روحیه بده،ولی دیگه بخورمت یعنی چی درست نبوده دیگه،خداکمکش کنه دختره رو
یادمان باشددنیازنگ اخرنیست زنگ بعدحساب داریم.بهترین انسان ازعملش شناخته میشه وگرنه سخنان خوب بردیوارهاهم نوشته میباشد.پنج فریب شیطان:هنوزجوانی خوش بگذران،زندگی طولانی است پس لذت ببر،هنگام عصبانیت آرام نمان،همه اینکارهارومیکنندپس عیبی نداردتوهم بکن،خیلی گناهکاری دیگه آدم خوبی نمیشوی پس به گناهان ادامه بده... برای ظهوراقاامام زمان اللهم عجل لولیک الفرج
دختره زبون درازم گفت همسرت ذات پاکی داره...رابطه ای با من نداشته...ولی دختره مدام حرفای ناجور زده مد ...
دختره کرم ریخته چون معلول هم هست از وضعیت اش سو استفاده کرده که براش دل بسوزانند . همسرت فقط جو گیر شده . بی خیال شو بچسب به زندگی ات . زیادی مساله را باز نکن کش نده که همسرت هم لج کنه . ولی به همسرت بگو من زندگی مون را دوست دارم نمیخوام به هم بخوره لطفا من بعد رعایت کن زیادی نزدیک آدم ها نشو
درد منم همینه..بهشم گفتم منم برم تو خیابون ببینم کی مشکل جنسی و روحی داره درمان کنم براش درسته کارم؟
امان ازدست این مرداحالاشوهرت توجیهی داره واسه اینکارش
یادمان باشددنیازنگ اخرنیست زنگ بعدحساب داریم.بهترین انسان ازعملش شناخته میشه وگرنه سخنان خوب بردیوارهاهم نوشته میباشد.پنج فریب شیطان:هنوزجوانی خوش بگذران،زندگی طولانی است پس لذت ببر،هنگام عصبانیت آرام نمان،همه اینکارهارومیکنندپس عیبی نداردتوهم بکن،خیلی گناهکاری دیگه آدم خوبی نمیشوی پس به گناهان ادامه بده... برای ظهوراقاامام زمان اللهم عجل لولیک الفرج
یادمان باشددنیازنگ اخرنیست زنگ بعدحساب داریم.بهترین انسان ازعملش شناخته میشه وگرنه سخنان خوب بردیوارهاهم نوشته میباشد.پنج فریب شیطان:هنوزجوانی خوش بگذران،زندگی طولانی است پس لذت ببر،هنگام عصبانیت آرام نمان،همه اینکارهارومیکنندپس عیبی نداردتوهم بکن،خیلی گناهکاری دیگه آدم خوبی نمیشوی پس به گناهان ادامه بده... برای ظهوراقاامام زمان اللهم عجل لولیک الفرج