سلام..میشه همفکری کنید..مخصوصا اونایی ک متاسفانه تجربه دارن...همسر من گوشیش همیشه قفل بود بهش شک داشتم ولی نمیتونستم چک کنم..ده روز پیش تونستم ایتاشو چک کنم...با یه دختره پیام داده بودن..عکس فرستاده بود دختره..کم سن بود ولی چهرش انگار مشکل دار بود بعد ک توضیح خواستم ازش گفت معلوله...همسرم مددکار بهزیستیه..انگار تو کانال بهزیستی این دنبال کار میگشته همسرم خواسته کمکش کنه یه سه ماهی با هم چت میکردن وبعد ک ب دختره پیام دادم گفت دوبار هم همو دیدیم و رفتن برای کار و یبار هم همسرم بغلش کرده چون افسردگی شدید داشته..و البته همسرم با گریه گفت خودمم حال بدی داشتم و جوابشو نمیدادم و پیامهای دختره هم همین بود ک چرا جوابمو نمیدی...خلاصه اذیتتون نکنم موندم چکنم سه تا بچه دارم...نمیدونم تکلیفم چیه ولی دیگه دوسش ندارم...حس میکنم کثیفه...رفتم پیش وکیل تماس گرفت باهاش کلی گفت همسر من کجا و اون کجا..من قبول دارم اشتباه کردم ولی ناخواسته بوده..واموندم بخدا😢
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
یادمان باشددنیازنگ اخرنیست زنگ بعدحساب داریم.بهترین انسان ازعملش شناخته میشه وگرنه سخنان خوب بردیوارهاهم نوشته میباشد.پنج فریب شیطان:هنوزجوانی خوش بگذران،زندگی طولانی است پس لذت ببر،هنگام عصبانیت آرام نمان،همه اینکارهارومیکنندپس عیبی نداردتوهم بکن،خیلی گناهکاری دیگه آدم خوبی نمیشوی پس به گناهان ادامه بده... برای ظهوراقاامام زمان اللهم عجل لولیک الفرج
غیراون بغل کردنش ،بنظرمیادفقط همدردی کرده باهاش،چون میگی مددکاره
یادمان باشددنیازنگ اخرنیست زنگ بعدحساب داریم.بهترین انسان ازعملش شناخته میشه وگرنه سخنان خوب بردیوارهاهم نوشته میباشد.پنج فریب شیطان:هنوزجوانی خوش بگذران،زندگی طولانی است پس لذت ببر،هنگام عصبانیت آرام نمان،همه اینکارهارومیکنندپس عیبی نداردتوهم بکن،خیلی گناهکاری دیگه آدم خوبی نمیشوی پس به گناهان ادامه بده... برای ظهوراقاامام زمان اللهم عجل لولیک الفرج