2777
2789
عنوان

خیانت

1178 بازدید | 98 پست

سلام..میشه همفکری کنید..مخصوصا اونایی ک متاسفانه تجربه دارن...همسر من گوشیش همیشه قفل بود بهش شک داشتم ولی نمیتونستم چک کنم..ده روز پیش تونستم ایتاشو چک کنم...با یه دختره پیام داده بودن..عکس فرستاده بود دختره..کم سن بود ولی چهرش انگار مشکل دار بود بعد ک توضیح خواستم ازش گفت معلوله...همسرم مددکار بهزیستیه..انگار تو کانال بهزیستی این دنبال کار میگشته همسرم خواسته کمکش کنه یه سه ماهی با هم چت میکردن وبعد ک ب دختره پیام دادم گفت دوبار هم همو دیدیم و رفتن برای کار و یبار هم همسرم بغلش کرده چون افسردگی شدید داشته..و البته همسرم با گریه گفت خودمم حال بدی داشتم و جوابشو نمیدادم و پیامهای دختره هم همین بود ک چرا جوابمو نمیدی...خلاصه اذیتتون نکنم موندم چکنم سه تا بچه دارم...نمیدونم تکلیفم چیه ولی دیگه دوسش ندارم...حس میکنم کثیفه...رفتم پیش وکیل تماس گرفت باهاش کلی گفت همسر من کجا و اون کجا..من قبول دارم اشتباه کردم ولی ناخواسته بوده..واموندم بخدا😢

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ادم یا میتونه بیخیال بشه یا طرف مقابلشو جر بده . بنظرم وقتی ادم حسی نداشته باشه بهش تا ی حدی میتونه بیخیال بشع

کلا چندسال قرار زندگی کنیم.زودی تموم میشه .پس بیخیال باش و شل کن لذت ببر

مردها سیرمونی ندارن همسایه ما شوهرم نبود کلی میام و زنگ میخواست باهاش رفیق بشم بعد زن و بچه هم داشت...

من الان میتونستم باهاش دوست شم برم بیرون کلی غلطم کنیم خودم محلش نذاشتم

حالابراچی بغلش کرده دیگه

دختره معلوله؟

یادمان باشددنیازنگ اخرنیست زنگ بعدحساب داریم.بهترین انسان ازعملش شناخته میشه وگرنه سخنان خوب بردیوارهاهم نوشته میباشد.پنج فریب شیطان:هنوزجوانی خوش بگذران،زندگی طولانی است پس لذت ببر،هنگام عصبانیت آرام نمان،همه اینکارهارومیکنندپس عیبی نداردتوهم بکن،خیلی گناهکاری دیگه آدم خوبی نمیشوی پس به گناهان ادامه بده... برای ظهوراقاامام زمان اللهم عجل لولیک الفرج

غیراون بغل کردنش ،بنظرمیادفقط همدردی کرده باهاش،چون میگی مددکاره

یادمان باشددنیازنگ اخرنیست زنگ بعدحساب داریم.بهترین انسان ازعملش شناخته میشه وگرنه سخنان خوب بردیوارهاهم نوشته میباشد.پنج فریب شیطان:هنوزجوانی خوش بگذران،زندگی طولانی است پس لذت ببر،هنگام عصبانیت آرام نمان،همه اینکارهارومیکنندپس عیبی نداردتوهم بکن،خیلی گناهکاری دیگه آدم خوبی نمیشوی پس به گناهان ادامه بده... برای ظهوراقاامام زمان اللهم عجل لولیک الفرج
خاک تو سرش کنم لیلقتش همون زنه معلوله هول حرومزاده بی شرافت شرایط طلاق داری؟مستقلی از نظر مالی؟به نظ ...

ندارم گل..خونه بناممه ولی سه تا بچه هام کوچیکن..نمیتونم خودم تنهایی بزرگشون کنم

میگی بیخیال بشم؟عمرو جوونیم چی

اره متاسفانه خیلیامون شانس نیاوردیم. اما ت ام یا مث خودش باش یا زندگیو بهش زهرمار کن و اولویتت خودتو بذار لطفا تحت هرشرایطی

کلا چندسال قرار زندگی کنیم.زودی تموم میشه .پس بیخیال باش و شل کن لذت ببر

غیراون بغل کردنش ،بنظرمیادفقط همدردی کرده باهاش،چون میگی مددکاره

خودشم میگه کمک بوده..ولی مثلا میخواسته کمک روحی کنه بهش مدام ازش تعریف کرده چقد خوشگل شدی بخورمت و حرفای ناجور اینطوری...خدا منو ببخشه دختره عین اردک..چشمای ضعیف عینک شماره بالا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز