2777
2789
عنوان

به کام دل 🧚🏼‍♀️❣️

| مشاهده متن کامل بحث + 486 بازدید | 261 پست
به هر شام و سحر گریم به کوییکه جاری سازم از هر دیده جوییمو آن بیطالعم در باغ عالمکه گل کارم بجایش خا ...

حال ما با دود و الکل جا نمیاید رفیق ....
زندگی کردن به عاشق ها نمیاید رفیق ...
روحمان آبستن یک قرن تنها بودن است ....

طفل حسرت نوش ما دنیا نمیاید رفیق ....
دست هایت را خودت" ها" کن اگر یخ کرده اند ...
از لب معشوقه هامان " ها"نمیاید رفیق ...

هضم دلتنگی برای موج آسان نیست ...
آب دریا بی سبب بالا نمیاید رفیق ...
یا شبیه این جماعت باش یا تنها بمان ...
هیچکس سمت دل زیبا نمی آید رفیق

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

هر آنکس عاشق است از جان نترسدیقین از بند و از زندان نترسددل عاشق بود گرگ گرسنهکه گرگ از هی هی چوپان ...

قیصر_امین_پور

تقصیر عشق بود
که خون کرد بیشمار!!
باید به بی گناهی دل اعتراف کرد.!

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ز دست دیده و دل هر دو فریادکه هر چه دیده بیند دل کند یادبسازم خنجری نیشش ز فولادزنم بر دیده تا دل گر ...

میروم ...

و كلید این خانه ى دلگیر را ،

زیر هیچ گلدانى نخواهم گذاشت !

دلتنگ كه شدى ،

آمدى نبودم ،

نگرد !

باران ،

هرگز شبیه آنچه بود ،

به آسمان بر نمیگردد...

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

قشنگ بود ،در من منی پنهان هس ک من، از آن منه پنهان در عجبم هاا

عشقبازی نه من آخر به جهان آوردم

یا گناهیست که اول من مسکین کردم


تو که از صورت حال دل ما بیخبری

غم دل با تو نگویم که ندانی دردم


ای که پندم دهی از عشق و ملامت گوییتو نبودی که من این جام محبت خوردم


تو برو مصلحت خویشتن اندیش که من

ترک جان دادم از این پیش که دل بسپردم


عهد کردیم که جان در سر کار تو کنیم

و گر این عهد به پایان نبرم نامردم


من که روی از همه عالم به وصالت کردم

شرط انصاف نباشد که بمانی فردم


راست خواهی تو مرا شیفته میگردانی

گرد عالم به چنین روز نه من میگردم


خاک نعلین توای دوست نمییارم شد

تا بر آن دامن عصمت ننشیند گردم


روز دیوان جزا دست من و دامن تو

تا بگویی دل سعدی به چه جرم آزردم

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

عشقبازی نه من آخر به جهان آوردمیا گناهیست که اول من مسکین کردمتو که از صورت حال دل ما بیخبریغم دل با ...

چهره پرست چه داند ارزش دل صافت را؟



هرکسی مشکل حقوقی و ساده تر بگم دادگاهی احتیاج به کمک داشت بهم اطلاع بده کمک کردن غیرمالی از علاقه های قلبیم هست حضورم درهرپرونده ای تاحالاشکر خدا باخت نداشته !!! چون ما با پروردگار معامله میکنیم نه بنده هاش با خدا فقط زد و بند کنین همش سوده [واقعیت میگه هزارنفر از وکیل های محترم هم به من نمیتونن اصلا برسن]بعدیادت نره تو زندگیت مجبور نیستی به هیچ کسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از خدات وجدانت اینو هیچ وقت یادت نره در عالم هرکسی ممکنه قلب داشته باشه ولی نه [وجدان]هیچ وقت کسی قضاوت نکن! اگرقضاوت کردی فقط برای اینکه گناهاتش باگناهات توفرق داره، انسانیت و معرفت وجدان آسوده و اراده ومهربونی داشتن سبک زندگی نجیب زاده هاست انگاری قرن ماروزگار مرگ انسانیت هست انسانیت گاهی یک لبخندهس یک آرامش امنیت ک محکم میگه نترس من هستم کمکت میکنم که به احساسات و روح یک انسان غمگین سقوط رسیده آرامش هدیه میکنی چشم بهم بزنید عمرتون میگذره پس حواستون به تلف شدن روزها تون در آشفتگی هاباشه

چهره پرست چه داند ارزش دل صافت را؟

فوقِ فوقش با قلم در شعر تصویرت کنم

یا که چون گلها, درون باغ تکثیرت کنم


عاشقت هستم ولی آزاد هستی مثل باد

من نمیخواهم تو را با عشق زنجیرت کنم


فصل سردی پیش روی ماست اما شک نکن

قصد من هم این نبوده تا که پاگیرت کنم


بعد از این شبهای دلتنگی بهاری میرسد

من نباید تا تو را باحرف دلگیرت کنم


این خدایِ مهربان انگار یادش رفته است

نیت من این نبوده تا که درگیرت کنم


در نگاهم آسمان هستی و زیبا نازنین

من نباید تا تو را باعشق زمین گیرت کنم

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

فوقِ فوقش با قلم در شعر تصویرت کنمیا که چون گلها, درون باغ تکثیرت کنمعاشقت هستم ولی آزاد هستی مثل ...

عالی بودش زنده بادبرشما ،بیخیالشاعری یه جملهوختمکلام
،خستهام هاا درکنج هوای آسمان شب گرفته

هرکسی مشکل حقوقی و ساده تر بگم دادگاهی احتیاج به کمک داشت بهم اطلاع بده کمک کردن غیرمالی از علاقه های قلبیم هست حضورم درهرپرونده ای تاحالاشکر خدا باخت نداشته !!! چون ما با پروردگار معامله میکنیم نه بنده هاش با خدا فقط زد و بند کنین همش سوده [واقعیت میگه هزارنفر از وکیل های محترم هم به من نمیتونن اصلا برسن]بعدیادت نره تو زندگیت مجبور نیستی به هیچ کسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از خدات وجدانت اینو هیچ وقت یادت نره در عالم هرکسی ممکنه قلب داشته باشه ولی نه [وجدان]هیچ وقت کسی قضاوت نکن! اگرقضاوت کردی فقط برای اینکه گناهاتش باگناهات توفرق داره، انسانیت و معرفت وجدان آسوده و اراده ومهربونی داشتن سبک زندگی نجیب زاده هاست انگاری قرن ماروزگار مرگ انسانیت هست انسانیت گاهی یک لبخندهس یک آرامش امنیت ک محکم میگه نترس من هستم کمکت میکنم که به احساسات و روح یک انسان غمگین سقوط رسیده آرامش هدیه میکنی چشم بهم بزنید عمرتون میگذره پس حواستون به تلف شدن روزها تون در آشفتگی هاباشه

عالی بودش زنده بادبرشما ،بیخیالشاعری یه جملهوختمکلام،خستهام هاا درکنج هوای آسمان شب گرفته

ممنون سلامت باشی مرسی از همراهی شما🙏🙏🌻🌻

آموختهام كه مردم حرفهاى شما را فراموش مىكنند ،🍂🌸

كارهاى شما را فراموش مىكنند ، ولى احساسى را كه در آنها ايجاد كردهايد را هيچوقت فراموش نمىكنند🍂🌸

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

اینجا در قلب من حد و مرزی


برای حضور تو نیست


به من نگو که چگونه بی تو


زیستن را تمرین کنم


مگر ماهی بیرون از آب


می تواند نفس بکشد؟؟؟


مگر می شود هوا را از


زندگیم برداری و من


زنده بمانم؟؟؟


بگو معنی تمرین چیست؟؟؟


بریدن از چه چیز را تمرین کنم؟؟؟


بریدن از خودم را؟؟؟

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

من آنچه را احساس باید کرد

یا از نگاه دوست باید خواند

هرگز نمی پرسم

هرگز نمی پرسم که : آیا دوستم داری ؟

قلب من و چشم تو می گوید به من : آری

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

یک عمر نداشتمت

و یک عمر با حسرتِ نداشتنت

زمین و زمان را چنگ زدم

زمین و زمان را طی کردم

و زمین و زمان را ناخن کشیدم


تا تو را کشف کنم


زمانی آمدی

که نه توانایی ایستادن دارم برای استقبالت

نه توانایی دویدن دارم برای به آغوش کشیدنت

و نه توانایی صحبت کردن دارم برای گفتن تمام دلتنگی هایم


از من

فقط چشمانی خیس مانده

برای نگاه کردن به تمام لحظه های بعد از تو

نمی دانم چرا

هوای با تو بودن را بارانی می بینم

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

آموختهام كه مردم حرفهاى شما را فراموش مىكنند ،🍂🌸


كارهاى شما را فراموش مىكنند ، ولى احساسى را كه در آنها ايجاد كردهايد را هيچوقت فراموش نمىكنند🍂🌸

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

زندگی کاش به دور از گله ها زیبا بود
مهر و خوبی و وفا در دل ما یکجا بود

دل خریدار دلی بود و شبی در بر یار
کاش شبهای پر از خاطره بی فردا بود

چون خدا عاشق عشق ست و خودش هم عشق ست
عاشقی فلسفه ی خلقت ادم ها بود

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

بیا در "بـاغِ" شعرِ من شبی "مهمان" بشو با من
کنـارِ نرگس وُ "سوسنْ" دَمی پنـهان بشو با من

شبیهِ "ابـرِ" رنگارنگ، بـزن "ساز" و بزن "آهنگ"
بگیرم آسمان در "چنگْ" نَـمِ "بـاران" بشو با من

بخوان شعروُغزل با شور به نای وُ نغمهٔ ماهور
"غروبِ" کهکشان در نـور، مَـهِ تابان بشو با من

سراغِ پنجره با "ماهْ" شرابِ بزمِ "شبْ" دلخواه
بِزَنپیکی خودتدرد وُ خودتدرمان بشو با من

"سلامِ" فصلِ "پاییز" وُ غـزلْ از "عشقْ" لبریز وُ
شبیابـری، شبیطوفان، شبی گریانْ بشو با من

"غریبِ" کـــویِ جانانم "همـــایِ" طلعتِ "آنَـــم"
تو هَمْجانوُ تو هَمْجانانْ شبیجانان بشو با من

زده "پـرتو" به "صبـحِ" کوچههایِ مستِ بابونه
بیا در "بـاغِ" شعرِ من شبی "مهمان" بشو با من

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

تویڪ قصیده ے نابے وواژه واژه عزیز
که شاعرانه وزیدے به پیکر پاییز


نجیبِ بومیِ سبزینه پوشِ کشمیری
تنت حکایت باغ ولبان تو گلریز


کویر داغ وجودم ترڪ ترڪ شده است
بریز عطر تنت را به متن این جالیز


فداے دامن پر مهرت اے صحیفه ے ناز
وفور نعمتے وپیش تو جهان ناچیز

به جلوه هاے رکوع تو کوه ها به سجود
قیامتِ عطش آلودِ مبتلا بر خیز

بگیر عمر مرا وبه یڪ غزل بنواز
هزارویکشبِ شیرین بهارِ مهرانگیز

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792