2777
2789
عنوان

به کام دل 🧚🏼‍♀️❣️

| مشاهده متن کامل بحث + 486 بازدید | 261 پست

غم عشقت ز گنج رایگان به

وصال تو ز عمر جاودان به

کفی از خاک کویت در حقیقت

خدا دونه که از ملک جهان به

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

به هر شام و سحر گریم به کویی

که جاری سازم از هر دیده جویی

مو آن بیطالعم در باغ عالم

که گل کارم بجایش خار رویی


نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مزه ی توت فرنگی بدهدیا انار گلپر زدهیا آش رشته مادر بزرگ تو غروب های جمعهداشتنت باید بوی یاس رازقی ب ...



قشنگ بود ،در من منی پنهان هس ک من، از آن منه پنهان در عجبم هاا

هرکسی مشکل حقوقی و ساده تر بگم دادگاهی احتیاج به کمک داشت بهم اطلاع بده کمک کردن غیرمالی از علاقه های قلبیم هست حضورم درهرپرونده ای تاحالاشکر خدا باخت نداشته !!! چون ما با پروردگار معامله میکنیم نه بنده هاش با خدا فقط زد و بند کنین همش سوده [واقعیت میگه هزارنفر از وکیل های محترم هم به من نمیتونن اصلا برسن]بعدیادت نره تو زندگیت مجبور نیستی به هیچ کسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از خدات وجدانت اینو هیچ وقت یادت نره در عالم هرکسی ممکنه قلب داشته باشه ولی نه [وجدان]هیچ وقت کسی قضاوت نکن! اگرقضاوت کردی فقط برای اینکه گناهاتش باگناهات توفرق داره، انسانیت و معرفت وجدان آسوده و اراده ومهربونی داشتن سبک زندگی نجیب زاده هاست انگاری قرن ماروزگار مرگ انسانیت هست انسانیت گاهی یک لبخندهس یک آرامش امنیت ک محکم میگه نترس من هستم کمکت میکنم که به احساسات و روح یک انسان غمگین سقوط رسیده آرامش هدیه میکنی چشم بهم بزنید عمرتون میگذره پس حواستون به تلف شدن روزها تون در آشفتگی هاباشه

هر آنکس عاشق است از جان نترسد

یقین از بند و از زندان نترسد

دل عاشق بود گرگ گرسنه

که گرگ از هی هی چوپان نترسد

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

ز دست دیده و دل هر دو فریاد

که هر چه دیده بیند دل کند یاد

بسازم خنجری نیشش ز فولاد

زنم بر دیده تا دل گردد آزاد

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

ته که نوشم نهای نیشم چراییته که یارم نهای پیشم چراییته که مرهم نهای ریش دلم رانمک پاش دل ریشم چرایی

روزی که دلی را به نگاهی بنوازند
🌱از عمر حساب است
🌸همان روز و دگر هیچ...

#ملک_الشعرای_بهار

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

دل شاد از دل زارش خبر نیتن سالم ز بیمارش خبر نینه تقصیره که این رسم قدیمهکه آزاد از گرفتارش خبر نی

‏اسکار بهترین توصیف عشق

در یک نگاه رو باید به عطار بدیم

که میفرماید :


تا بر تو نظر کردم

رسوای جهان گشتم ،

آری همه رسوایی اول ز نظر خیزد ..

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

مو که آشفته حالم چون ننالمشکسته پر و بالم چون ننالمهمه گویند فلانی چند نالیتو آیی در خیالم چون ننالم

با تيشه ی خيـــــــال تراشيده ام تو را

در هر بتی كه ساخته ام ديده ام تو را


از آسمــان بــه دامنــــم افتاده آفتاب؟

يا چون گل از بهشت خدا چيده ام تو را


هر گل به رنگ و بوی خودش می دمد به باغ

من از تمــــام گلهـــــــا بوييده ام تــــو را


رويای آشنای شب و روز عمــــر من!

در خوابهای كودكی ام ديده ام تو را


از هــــر نظر تــــــــو عين پسند دل منی

هم ديده، هم نديده، پسنديده ام تو را


زيباپرستیِ دل من بی دليل نيست

زيـــرا به اين دليل پرستيده ام تو را


با آنكه جـز سكوت جوابم نمی دهی

در هر سؤال از همه پرسيده ام تو را


از شعر و استعـــاره و تشبيه برتــــری

با هيچكس بجز تو نسنجيده ام تو را...


هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

عزیزا کاسه چشمم سرایتمیان هردو چشمم جای پایتاز آن ترسم که غافل پا نهی تونشیند خار مژگانم به پایت

در محفل دوستان، بجز ياد تو نيست
آزاده نباشد آنكه آزاد تو نيست
شيرين لب و شيرين خط و شيرين گفتار
آن كيست كه با اين همه، فرهاد تو نيست؟

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

جدا از رویت ای ماه دل افروزنه روز از شو شناسم نه شو از روزوصالت گر مرا گردد میسرهمه روزم شود چون عید ...

ای نگاهت از شب باغ نظر، شیرازتردیگران نازند و تو از نازنینان، نازترچنگ بردار و شب ما را چراغان کن که نیستچنگی از تو چنگتر، یا سازی از تو سازترقصه گیسویت از امواج تحریر قمرهم بلند آوازهتر شد، هم بلند آوازترگشتهام دیوان حافظ را، ولی بیتی نداشت

چون دو ابروی تو از ایجاز، با ایجازتر


چشم در چشمت نشستم، حیرتم از هوش رفت

چشم وا کردم به چشم اندازی از این بازتر


از شب جادو عبورم دادی و دیدم نبود

جادویی از سحر چشمان تو پُر اعجازتر


آن که چشمان مراتر کرد، اندوه تو بود

گر چه چشم عاشقان بوده ست از آغاز، تَر


علیرضا قزوه

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

سه درد آمد به جانم هر سه یکبارغریبی و اسیری و غم یارغریبی و اسیری چاره دارندغم یار و غم یار و غم یار

من به اینکه روبرویم می نشینی قانعم

روبرویم باشی و من را نبینی قانعم


زیر یک سقف و کنار تو چه رویایی! ولی

در کنارت روی یک تکه زمینی قانعم


گفته بودی من "همینم" یا بمان یا دل بکن

من به این جمله که می گویی "همینی" قانعم


دور باشی هم برای من کفایت میکند

بشنوم اینجا و در این سرزمینی قانعم


من نمی گویم که بنشین و فقط من را ببین

گوشه چشمی هم بیندازی، ببینی قانعم


هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

یکی درد و یکی درمان پسنددیکی وصل و یکی هجران پسنددمن از درمان و درد و وصل و هجرانپسندم آنچه را جانان ...

بوسه هایت بر لبم ، بر روی آتش آب بود

گرمِ آغوشت پناهِ این دلِ بی تاب بود

شب ، سحر شد ، چشم را وا کرده بودم ناگهان

نه ، نبودی ، بوسه و آغوش توی خواب بود


هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

پسندی خوار و زارم تا کی و چندپریشان روزگارم تا کی و چندته که باری ز دوشم برنگیریشوی سربار بارم تا کی ...

بازگشت میخواهم


برای ناامیدان بازگشت امید
و برای رنج کشیدگان
بازگشت مهربانی
و برای همه آنها که نگرانند
بازگشت آرامش و امنیت
و برای هر کس دلسرد است
بازگشت انگیزه و اراده
و برای هر که زانوی اندوه بغل
گرفته شادی
و برای چشمهای نمناک بازگشت لبخند
و برای دل های پر از ترس بازگشت پروا
و برای آدمهای تنها بازگشت دوست
و برای سوگواران بازگشت دلِ خوش
و برای خودم و تو
بازگشت همه ی آنچه دلتنگش هستیم.

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

اگر دردم یکی بودی چه بودیوگر غم اندکی بودی چه بودیبه بالینم طبیبی یا حبیبیازین هر دو یکی بودی چه بود ...

نگذاشت بی خوابی بدست آرم تو را امشب


ها... سایهای دیدم شبیهت نیست، اما حیف


ای کاش میدیدم به چشمانم خطا امشب


هر شب صدای پای تو میآمد از هر چیز

حتی ز برگی هم نمیآید صدا امشب


امشب ز پشت ابرها بیرون نیامد ماه

بشکن قرق را ماه من بیرون بیا امشب


گشتم تمام کوچهها را یک نفس هم نیست

شاید که بخشیدند دنیا را به ما امشب


طاقت نمیآرم تو که میدانی از دیشب

باید چه رنجی برده باشم بی تو تا امشب


ای ماجرای شعر و شبهای جنون من

آخر چگونه سرکنم بی ماجرا امشب

علی محمد بهمنی

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

غم عشقت ز گنج رایگان بهوصال تو ز عمر جاودان بهکفی از خاک کویت در حقیقتخدا دونه که از ملک جهان به

می شود سخت ترین مساله آسان باشد
پشت هر کوچه ی بن بست خیابان باشد!
.
می شود حال بد ثانیه ها خوش باشد
شهر هم غرقِ همآغوشیِ باران باشد
.
گیرم این عشق که آتش زده بر زندگی ات
بعد جان کندنِ تو شکل گلستان باشد!
.
بعد یک عمر به ویرانه ی تو برگردد
تا درین شعر پر از حادثه مهمان باشد
.
گیرم این دفعه که برگشت، بماند...نرود!
گیرم از رفتنِ یک باره پشیمان باشد
.
فرض کن حسرتِ پاییز تو را درک کند
روز برگشتنِ او اوّلِ آبان باشد!
.
بی خیالِ غم هر روزه، چرا که دل من
مثل ریگی ست که در کفش تو پنهان باشد

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792