2777
2789
عنوان

به کام دل 🧚🏼‍♀️❣️

| مشاهده متن کامل بحث + 486 بازدید | 261 پست
از خود به تو از تو به غم از غم به تنهایی من در تمام عمر در حال سفر بودم...

تا در ره عشق آشنای تو شدم


با سد غم و درد مبتلای تو شدم


لیلیوش من به حال زارم بنگر


مجنون زمانه از برای تو شدم


وحشی بافقی

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

بـهــــار مـــن! بــپــذیــرم بــه شــعـر #پـایـیــزیغــزل غـــزل بــه فــدایت اگـرچــه ناچـیز استهن ...

منم آن شاعر خودکار بددست ،ک نداند ب چه تشبیه کند دردهای ادمیان را

هرکسی مشکل حقوقی و ساده تر بگم دادگاهی احتیاج به کمک داشت بهم اطلاع بده کمک کردن غیرمالی از علاقه های قلبیم هست حضورم درهرپرونده ای تاحالاشکر خدا باخت نداشته !!! چون ما با پروردگار معامله میکنیم نه بنده هاش با خدا فقط زد و بند کنین همش سوده [واقعیت میگه هزارنفر از وکیل های محترم هم به من نمیتونن اصلا برسن]بعدیادت نره تو زندگیت مجبور نیستی به هیچ کسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از خدات وجدانت اینو هیچ وقت یادت نره در عالم هرکسی ممکنه قلب داشته باشه ولی نه [وجدان]هیچ وقت کسی قضاوت نکن! اگرقضاوت کردی فقط برای اینکه گناهاتش باگناهات توفرق داره، انسانیت و معرفت وجدان آسوده و اراده ومهربونی داشتن سبک زندگی نجیب زاده هاست انگاری قرن ماروزگار مرگ انسانیت هست انسانیت گاهی یک لبخندهس یک آرامش امنیت ک محکم میگه نترس من هستم کمکت میکنم که به احساسات و روح یک انسان غمگین سقوط رسیده آرامش هدیه میکنی چشم بهم بزنید عمرتون میگذره پس حواستون به تلف شدن روزها تون در آشفتگی هاباشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ته که نوشم نهای نیشم چرایی

ته که یارم نهای پیشم چرایی

ته که مرهم نهای ریش دلم را

نمک پاش دل ریشم چرایی


نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

دل شاد از دل زارش خبر نی

تن سالم ز بیمارش خبر نی

نه تقصیره که این رسم قدیمه

که آزاد از گرفتارش خبر نی

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

یا من برسم به یار و یا یار به منیا هر دو بمیریم و به پایان برسیم

هستم ولی نیستم هر لحظه در کنارت


نیستم ولی هستم هر لحظه به یادت

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرابی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا

دوست داشتنت ...

مثل بوی یاس اول صبح است

که دنیا را برداشته ...!!!❣

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

مو که آشفته حالم چون ننالم

شکسته پر و بالم چون ننالم

همه گویند فلانی چند نالی

تو آیی در خیالم چون ننالم

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

عزیزا کاسه چشمم سرایت

میان هردو چشمم جای پایت

از آن ترسم که غافل پا نهی تو

نشیند خار مژگانم به پایت

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

جدا از رویت ای ماه دل افروز

نه روز از شو شناسم نه شو از روز

وصالت گر مرا گردد میسر

همه روزم شود چون عید نوروز

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

نوش دارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی؟سنگدل این پیشتر میخواستی حالا چرا

چنان به موی تو آشفته ام به بوی تو مست
که نیستم خبر از هر چه در دو عالم هست


هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

سه درد آمد به جانم هر سه یکبار

غریبی و اسیری و غم یار

غریبی و اسیری چاره دارند

غم یار و غم یار و غم یار



نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

منم آن شاعر خودکار بددست ،ک نداند ب چه تشبیه کند دردهای ادمیان را

مزه ی توت فرنگی بدهد

یا انار گلپر زده

یا آش رشته مادر بزرگ تو غروب های جمعه

داشتنت باید بوی یاس رازقی بدهد

یا بوی خاک باران خورده

نمیدانم.......................

ما که نداشتیم.............!!

اما داشتنت باید چیز «قشنگی» باشد


هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

یکی درد و یکی درمان پسندد

یکی وصل و یکی هجران پسندد

من از درمان و درد و وصل و هجران

پسندم آنچه را جانان پسندد


نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

پسندی خوار و زارم تا کی و چند

پریشان روزگارم تا کی و چند

ته که باری ز دوشم برنگیری

شوی سربار بارم تا کی و چند

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

اگر دردم یکی بودی چه بودی

وگر غم اندکی بودی چه بودی

به بالینم طبیبی یا حبیبی

ازین هر دو یکی بودی چه بودی

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792