2777
2789
عنوان

قدم متوسطه

39 بازدید | 12 پست

۱۶۶ هست

بعد ۶۰ تام

هیکلم جوریه انگار ۴۰ تام

چرا همیچنه؟؟؟

خیلی هارو دیدم که هم قد و هم وزنه من هستن

تو پر میزنن

من همین الانش دارم میشکنم

از اونور اینقدر لپ دارم

اگه یه کوچولو بخوام تپل بشم ، لپام زیاد میشن

😂😂😂 عجب گیری کردیما

دارای دو سال عضویت و ترکیدن ناحق ....😑😑😑 حالم از کسایی که تو تاپیک دیگران میگن به ماچه حالا ، سطح دغدغه ات چقدر پایین یا حالا حرص تو رو هم باید بخوریم .....  بهم میخوره . سطح دغدغه هر کسی یا افکار هر کسی فرق می کنه بهم احترام بذاریم .

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی ناناز و خوب هستی که خانم خانما🎀🍓🍭🐈

واقعا؟؟

مرسی قشنگم😘♥️♥️ ، ولی خودم حرص میخورم که

دارای دو سال عضویت و ترکیدن ناحق ....😑😑😑 حالم از کسایی که تو تاپیک دیگران میگن به ماچه حالا ، سطح دغدغه ات چقدر پایین یا حالا حرص تو رو هم باید بخوریم .....  بهم میخوره . سطح دغدغه هر کسی یا افکار هر کسی فرق می کنه بهم احترام بذاریم .
کلک داری دیگه پز رو پوستی میدی ها 😂😂

نه بخدا 😂😂

راضی نیستم ، چون لباس تو تنم خیلی زار میزنه بدجورر

دارای دو سال عضویت و ترکیدن ناحق ....😑😑😑 حالم از کسایی که تو تاپیک دیگران میگن به ماچه حالا ، سطح دغدغه ات چقدر پایین یا حالا حرص تو رو هم باید بخوریم .....  بهم میخوره . سطح دغدغه هر کسی یا افکار هر کسی فرق می کنه بهم احترام بذاریم .
اره گلم توده عضلانی بدنت بیشتر کنی سفت تر و جمع ترم دیده میشی دیگه عالی میشی

آره خیلی تو فکرشم برم بدنسازی یا فیتنس 👌🏻

دارای دو سال عضویت و ترکیدن ناحق ....😑😑😑 حالم از کسایی که تو تاپیک دیگران میگن به ماچه حالا ، سطح دغدغه ات چقدر پایین یا حالا حرص تو رو هم باید بخوریم .....  بهم میخوره . سطح دغدغه هر کسی یا افکار هر کسی فرق می کنه بهم احترام بذاریم .
منم همینطور 68 کیلو ام همه میگن 60 اینا میزنی خیلیا اینطورین اما همه از لپ چاق نمیشن خوشبحالت 🥰🎀😂

😂😂 لپام هر کاری کنم میمونن

به جاش از بالا تنه ام کم میشه

لباس تو تنم زار میزنن ولی

دارای دو سال عضویت و ترکیدن ناحق ....😑😑😑 حالم از کسایی که تو تاپیک دیگران میگن به ماچه حالا ، سطح دغدغه ات چقدر پایین یا حالا حرص تو رو هم باید بخوریم .....  بهم میخوره . سطح دغدغه هر کسی یا افکار هر کسی فرق می کنه بهم احترام بذاریم .
من 170وزن 78,اندامم خیلی خوبه باید هفت هشت کیلو اضافه باشی از وزنت پر قشنگ میشی

من همقدتم

دیروز برا اولین بار ۷۰ کیلو شدم دارم غصه میخورم که😭

فقط 7 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

🌷تیکر کنکورمه🌷

من 170وزن 78,اندامم خیلی خوبه باید هفت هشت کیلو اضافه باشی از وزنت پر قشنگ میشی

آره دقیقا ۶۸ بودم خیلی خوب بودم .

بخاطر تنبلی تخمدان رژیم گرفتم ، لاغر شدم شدم ۶۰ تا

دارای دو سال عضویت و ترکیدن ناحق ....😑😑😑 حالم از کسایی که تو تاپیک دیگران میگن به ماچه حالا ، سطح دغدغه ات چقدر پایین یا حالا حرص تو رو هم باید بخوریم .....  بهم میخوره . سطح دغدغه هر کسی یا افکار هر کسی فرق می کنه بهم احترام بذاریم .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🤌

saliteh | 6 ثانیه پیش

رقص هیلز

saran23 | 54 ثانیه پیش
2791
2779
2792