2777
2789
عنوان

به کام دل 🧚🏼‍♀️❣️

| مشاهده متن کامل بحث + 650 بازدید | 312 پست
یک نکته بیش نیست غم عشق و وین عجبکز هر زبان که میشنوم نامکرر است

به بوی وصل او عمرم به سر شد
فراقش کرد پیرم، با که گویم؟

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

من نبخشیدم تو را تا آخرش در آخرت

لحظه ای دیدار با تو باز هم سهمم شود..🥲

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


به به سهراب چه بگویم ک دگر حوصله ای نیست مراهاا دگر از دست کسی هم گله ای نیست مرا

می؛ از چشم تو آموخت گیرایی را ......

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

به بوی وصل او عمرم به سر شدفراقش کرد پیرم، با که گویم؟

ای غم بگو از دست تو آخر کجا باید شدن

در گوشه میخانه هم ما را تو پیدا میکنی

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

خوش آن زمان که برای گلایه وقت نبود هزار شکوه به یک بوسه مختصر میشد

اگر گوش تو بر اسرار عشق است
همه گفتارها گفتار عشق است

وحشی_بافقی#

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

من نبخشیدم تو را تا آخرش در آخرتلحظه ای دیدار با تو باز هم سهمم شود..🥲

آغوش من و عشق تو و لحظهی دیدار
رؤیای قشنگیست و امّا شدنی نیست


#محمدعلی_بهمنی

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

راضی به عذاب دگران نیستم اما

گر عادلی ای چرخ فلک کن دگران را

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

ای غم بگو از دست تو آخر کجا باید شدندر گوشه میخانه هم ما را تو پیدا میکنی

کارِ مرا به نیم نگاهش تمام کرد
بنگر چه میکند نگهِ ناتمامِ او...

#فروغی_بسطامی

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

راضی به عذاب دگران نیستم اما گر عادلی ای چرخ فلک کن دگران را

مثل نوری که به سوی ابدیت جاریست


قصه ای با تو شد آغاز که پایان نگرفت


#فاضل_نظری

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

می؛ از چشم تو آموخت گیرایی را ......

آن کسی ک سکوت را انتخاب میکندهاا حداقل یه بار همه چیز را گفته هس


هرکسی مشکل حقوقی و ساده تر بگم دادگاهی احتیاج به کمک داشت بهم اطلاع بده کمک کردن غیرمالی از علاقه های قلبیم هست حضورم درهرپرونده ای تاحالاشکر خدا باخت نداشته !!! چون ما با پروردگار معامله میکنیم نه بنده هاش با خدا فقط زد و بند کنین همش سوده [واقعیت میگه هزارنفر از وکیل های محترم هم به من نمیتونن اصلا برسن]بعدیادت نره تو زندگیت مجبور نیستی به هیچ کسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از خدات وجدانت اینو هیچ وقت یادت نره در عالم هرکسی ممکنه قلب داشته باشه ولی نه [وجدان]هیچ وقت کسی قضاوت نکن! اگرقضاوت کردی فقط برای اینکه گناهاتش باگناهات توفرق داره، انسانیت و معرفت وجدان آسوده و اراده ومهربونی داشتن سبک زندگی نجیب زاده هاست انگاری قرن ماروزگار مرگ انسانیت هست انسانیت گاهی یک لبخندهس یک آرامش امنیت ک محکم میگه نترس من هستم کمکت میکنم که به احساسات و روح یک انسان غمگین سقوط رسیده آرامش هدیه میکنی چشم بهم بزنید عمرتون میگذره پس حواستون به تلف شدن روزها تون در آشفتگی هاباشه

کارِ مرا به نیم نگاهش تمام کردبنگر چه میکند نگهِ ناتمامِ او...#فروغی_بسطامی

یک روز می آیی که من دیگر دچارت نیستم

از صبر ویرانم ولی چشم انتظارت نیستم

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

به به سهراب چه بگویم ک دگر حوصله ای نیست مراهاا دگر از دست کسی هم گله ای نیست مرا

گاهی انسان حرف هایش که نه، صدایش تمام میشود

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

آن کسی ک سکوت را انتخاب میکندهاا حداقل یه بار همه چیز را گفته هس

مشت بر دیوار و سر بر سنگ و دندان بر جگر
لب فرو بستیم و راهی جز شکیبایی نبود...

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

دل نیست کبوتر که چو برخاست نشیند

از گوشه بامی که پریدیم پریدیم

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

یک روز می آیی که من دیگر دچارت نیستماز صبر ویرانم ولی چشم انتظارت نیستم

تو گذشتی و من از بوی تو بیدار شدم...

وَ به بیداریِ بی وقفه، گرفتار شدم...🥺💔

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز