2777
2789
عنوان

به کام دل 🧚🏼‍♀️❣️

| مشاهده متن کامل بحث + 517 بازدید | 261 پست

رعیت زاده بودم دخترش را خان نداد و من

هزاران زخم کهنه داشتم این زخم هم رویش

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

رعیت زاده بودم دخترش را خان نداد و منهزاران زخم کهنه داشتم این زخم هم رویش

یک روز اگرت تنگ در آغوش بگیرم

تا صبح قیامت نفسم هست معطر


#قاآنی

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

صبرم کفاف این همه غم را نمیدهد

سرمایه ام کم است و بدهکاریم زیاد

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

صبرم کفاف این همه غم را نمیدهدسرمایه ام کم است و بدهکاریم زیاد

ادب عشق، تقاضا نكند بوس و كنار

دو نگه چون به هم آمیخت، همان آغوش است

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

حال من حال شکاریست که هنگام فرار

یادش آمد که کسی منتظرش نیست نرفت

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

جهان آلوده خواب است و من در وهم خود بیدار:چه دیگر طرح می ریزد فریب زیستدر این خلوت که حیرت نقش دیوار ...


به به سهراب چه بگویم ک دگر حوصله ای نیست مراهاا دگر از دست کسی هم گله ای نیست مرا

هرکسی مشکل حقوقی و ساده تر بگم دادگاهی احتیاج به کمک داشت بهم اطلاع بده کمک کردن غیرمالی از علاقه های قلبیم هست حضورم درهرپرونده ای تاحالاشکر خدا باخت نداشته !!! چون ما با پروردگار معامله میکنیم نه بنده هاش با خدا فقط زد و بند کنین همش سوده [واقعیت میگه هزارنفر از وکیل های محترم هم به من نمیتونن اصلا برسن]بعدیادت نره تو زندگیت مجبور نیستی به هیچ کسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از خدات وجدانت اینو هیچ وقت یادت نره در عالم هرکسی ممکنه قلب داشته باشه ولی نه [وجدان]هیچ وقت کسی قضاوت نکن! اگرقضاوت کردی فقط برای اینکه گناهاتش باگناهات توفرق داره، انسانیت و معرفت وجدان آسوده و اراده ومهربونی داشتن سبک زندگی نجیب زاده هاست انگاری قرن ماروزگار مرگ انسانیت هست انسانیت گاهی یک لبخندهس یک آرامش امنیت ک محکم میگه نترس من هستم کمکت میکنم که به احساسات و روح یک انسان غمگین سقوط رسیده آرامش هدیه میکنی چشم بهم بزنید عمرتون میگذره پس حواستون به تلف شدن روزها تون در آشفتگی هاباشه

ملکا مها نگارا صنما بتا بهارا

متحیرم ندانم که تو خود چه نام داری..

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

یک نکته بیش نیست غم عشق و وین عجب

کز هر زبان که میشنوم نامکرر است

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

حال من حال شکاریست که هنگام فراریادش آمد که کسی منتظرش نیست نرفت

تا دل ز من ببردی از ناله شب نخفتم
ای دزد، بشنو آخر فریاد پاسبان را

#امیرخسرو_دهلوی

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

ملکا مها نگارا صنما بتا بهارامتحیرم ندانم که تو خود چه نام داری..

گاهی از دور تماشای تو دلخواه تر است

ماه من روی زمین است ولی ماه تر است

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

خوش آن زمان که برای گلایه وقت نبود

هزار شکوه به یک بوسه مختصر میشد

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز