2777
2789
عنوان

به کام دل 🧚🏼‍♀️❣️

| مشاهده متن کامل بحث + 517 بازدید | 261 پست
طاعت آن نیست که بر خاک نهی پیشانیصدق پیش آر که ابلیس بسی کرد سجود

پر گشودیم و به دیوار قفس ها خوردیم

وه که در حسرت یک بال پریدن مردیم

#حسین_منزوی

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشقثبت است بر جریده عالم دوام ما

ای که گفتی عشق را از یاد بردن سخت نیست
عشق را شاید، ولی هرگز مَرا نشناختی...

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی

عشق داند که در این دایره سرگردانند

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

به شکسته گردن من به فدای چشم مستش

سر خم می سلامت شکند اگر صبوحی

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

عاقلان نقطه پرگار وجودند ولیعشق داند که در این دایره سرگردانند

از نظر گشته نهان ای

همه را جان و جهان


بار دگر رقص کنان

بیدل و دستار بیا


هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

به شکسته گردن من به فدای چشم مستشسر خم می سلامت شکند اگر صبوحی

تا تو هستی و غزل هست دلم تنها نیست

محرمی چون تو هنوزم به چنین دنیا نیست

#محمدعلی_بهمنی

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

دیر زمانی است روی شاخه این بید
مرغی بنشسته کو به رنگ معماست
نیست هم آهنگ او صدایی، رنگی
چون من در این دیار، تنها، تنهاست


هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

دلا ز هجر مکن ناله زان که در عالمغم است و شادی و خار و گل و نشیب و فراز

آزارم ندادهای

فقط

در انتظارم گذاشتهای...

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

نتونستم جواب بدم شرمنده ز در درآو شبستان ما منوّر کن.

مشکلی نیس ما میگیم محوش شدیم خب ولی شاعران مگن ک سوزش چشم من از لذت زیبایی اوست ذ خیره بودم ب او و پلک زدن یادم رفت هاا

هرکسی مشکل حقوقی و ساده تر بگم دادگاهی احتیاج به کمک داشت بهم اطلاع بده کمک کردن غیرمالی از علاقه های قلبیم هست حضورم درهرپرونده ای تاحالاشکر خدا باخت نداشته !!! چون ما با پروردگار معامله میکنیم نه بنده هاش با خدا فقط زد و بند کنین همش سوده [واقعیت میگه هزارنفر از وکیل های محترم هم به من نمیتونن اصلا برسن]بعدیادت نره تو زندگیت مجبور نیستی به هیچ کسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از خدات وجدانت اینو هیچ وقت یادت نره در عالم هرکسی ممکنه قلب داشته باشه ولی نه [وجدان]هیچ وقت کسی قضاوت نکن! اگرقضاوت کردی فقط برای اینکه گناهاتش باگناهات توفرق داره، انسانیت و معرفت وجدان آسوده و اراده ومهربونی داشتن سبک زندگی نجیب زاده هاست انگاری قرن ماروزگار مرگ انسانیت هست انسانیت گاهی یک لبخندهس یک آرامش امنیت ک محکم میگه نترس من هستم کمکت میکنم که به احساسات و روح یک انسان غمگین سقوط رسیده آرامش هدیه میکنی چشم بهم بزنید عمرتون میگذره پس حواستون به تلف شدن روزها تون در آشفتگی هاباشه

حسرت نبرم به خواب آن مرداب

کآرام درون دشت شب خفته است

دریایم و نیست باکم از طوفان

دریا همه عمر خوابش آشفته است

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

ما چون دو دریچه روبروی هم

آگاه ز هر بگو مگوی هم

هر روز سلام و پرسش و خنده

هر روز قرار روز آینده

اکنون دل من شکسته و خسته است

زیرا یکی از دریچه ها بسته است

نه مهر فسون نه ماه جادو کرد

نفرین به سفر که هر چه کرد او کرد

مشکلی نیس ما میگیم محوش شدیم خب ولی شاعران مگن ک سوزش چشم من از لذت زیبایی اوست ذ خیره بودم ب او و ...

جهان آلوده خواب است و من در وهم خود بیدار:

چه دیگر طرح می ریزد فریب زیست

در این خلوت که حیرت نقش دیوار است؟


سهراب🌙

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

حسرت نبرم به خواب آن مرداب کآرام درون دشت شب خفته استدریایم و نیست باکم از طوفاندریا همه عمر خوابش آ ...

هرچه با تنهاییِ من آشنا تر می شوی

دیرتر سر میزنی و بی وفا تر می شوی

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

ما چون دو دریچه روبروی همآگاه ز هر بگو مگوی همهر روز سلام و پرسش و خندههر روز قرار روز آیندهاکنون دل ...

گفتم صنما لعل لبانت نمکی

گفتا تو چه دانی نمکی تا نمکی

گفتم که مرخصم بکن تا بمکم

گفتا که مرخصی نه خیلی کمکی

😂🙈

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز