2777
2789
عنوان

درد معقد😫😫

| مشاهده متن کامل بحث + 930 بازدید | 70 پست

سلام

خواهر من با طب ایرانی میتونم راهنمایی کنم

اما الان دستم بنده یکم بعد مینویسم

باید گوش هامون بشنوه از آقا مهدی باکری و همت و چمران و حاج قاسم، باید چشهامون ببینه اونچه که کوردلان عالم نمیبینند، باید قلب و عقلمون درک کنه زندگی به سبک مقاومت و ایستادن پای عقاید رو، تا بتونیم حق رو از حق نما تشخیص بدیم و با شجاعت در لشکر حسین(ع) باشیم.شهید همت: {در زمان غیبت اطاعت محض از ولایت فقیه داشته باشید.} بسوز ای سعی باطل،پرچم ایران نمیسوزد/نمیدانی مگر در شعله ها ایمان نمیسوزد🇮🇷❤️دوستانی که میخواید نماز خوندن رو شروع کنید تاپیک شروع نماز داریم، آموزش نماز هم گذاشتیم، اگر میخواید شروع کنید یا علی(ع) بگید و بیاید تاپیک شروع نماز. یقین داشته باشید اگر این متن رو میخونید، دعوت شده حضرت زهرا(س) هستید💚 حضرت زهرا(س) میتوانست در قضیه مسکین و یتیم و اسیر بگوید که بروید مسجد پیغمبر! خوب حکومت اسلامی است و باید انجام بدهد. نه، وظیفه حکومت، وظیفه جامعه را نفی نمیکند. انسانها در جامعه موظفند که به یکدیگر کمک بکنند. هم کمک مالی هم کمک فکری هم کمک آبرویی. این درس فاطمی است، این معرفت فاطمی است. رهبر انقلاب اسلامی. عشق❤یک زینب و هفتاد و دو سر میخواهد...بچه بازیست مگر عشق جگر میخواهد❤اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر🍀

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


قرصش چیه بگیرم

بری بگی میفهمن بگو قرص ضد همورویید ، طریقه ی مصرفش هم بپرس

البته شاید شقاق داری

درونم جنگ است...نه بین خیر و شربلکه بین من و من بین کودکی ام که هنوز عشق می خواهدو بالغی که یاد گرفته فقط دوام بیاورد،بهترین و امن ترین پناه واسه خودتون باشید از شما فقط یه نسخه هست✅

راه حل میدم فقط دعام کن😂صبح ناشتا اب یه لیمو ترش رو بریز تو یه لیوان اب ولرم یک قاشق عسل هم بزن بخور بعد ده دقیقه یه لیوان اب ولرم خالی تا سه روز هم ضرر نداره هم روز اول راحت میشی از یبوست

درخواست ممنوع🙏
وای چیکارس کنم حالااا

از عطاری سعد کوفی بگیر بعد از اجابت مزاج،به مدت یک دقیقه به مقعد بمال بعدم بشور،در طول روز مایعات فراوان فراموش نشود

فرق دارد آنکه روی قله دنیا آمده، با کسی که دره را تا قله بالا آمده🌱🌻

نه استغفرالله مجردم😐

عزیزم


انشاله بخت سبزی نصیبت بشه الهی آمین



به مدت ۲۱ روز


هر شب ۵ دانه انجیر خشک را داخل بک لیوان پر از آب بریز

و ناشتا بخور


لباس زیر نپوش


موقع طهارت

مقعدت را با اب ولرم مایل به اب داغ بشور


سوزش داره ولی خوب میشی

اضطراب و افسردگی ، مشاوره و راهنمایی تحصیلی و خانوادگی و جنسی و....هدفم خدمت رسانی به شما دختران و مادران و زنان سرزمینم هستش تا جایی که بتونم سنگ صبور شما هستم و حرف هایی شما را می شنوم و راه حل آن را با کمک خود شما پیدا می کنیم و تا بتوانی تصمیم گیری نهایی انجام بدی نذر خدمت رسانی برای سلامتی تک تک شما زنان ایرانی و سراسر جهان

وای نمیدونم کدومشهدو روز بعد روزه گرفتن اومد

یبوست گرفتی زخم شدی بعد افطار جرعه جرعه اندازه ۸تا لیوان آب بخور سبزی و میوه کاهو. روغن زیتون بخور ، که یبوست نگیری

درونم جنگ است...نه بین خیر و شربلکه بین من و من بین کودکی ام که هنوز عشق می خواهدو بالغی که یاد گرفته فقط دوام بیاورد،بهترین و امن ترین پناه واسه خودتون باشید از شما فقط یه نسخه هست✅

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز