اره بخر من اندروید هم دارم قبلا میگفتم ایفون خوب نیست الان سرعت گوشی سامسونگم در مقابلش هیچه تازه مال من نوت هست گوشیم و خیلی هم داغون نیست ولی بازم ایفون میخرم و دیگه هیچوقت اندروید نمیخرم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
والا من پسرم صد دفعه زدش زمين تو سوپ انداختش 😂😂😂😆😆 از ماشين پياده شدم افتاده😂 كلا دربه درش كردم ولي خدايي هيچيش نشده🤓 البته يه گلس روش انداختم شد صدو بيست تومن يه قاب دوره اي فقط انداختم ك لبه هاش ضربه نخوره قاب كامل نداختم و پشتش گلس زدم ديگه بهش بمب وصل كني چيزيش نميشه😂
میدونم امسال ساله منه همه چی درست میشه سال دیگه تو خونه 🏠خودم هستم 😘☺️ماشین خودم دارم🚗