2777
2789

اره بخر من اندروید هم دارم قبلا میگفتم ایفون خوب نیست الان سرعت گوشی سامسونگم در مقابلش هیچه تازه مال من نوت هست گوشیم و خیلی هم داغون نیست ولی بازم ایفون میخرم و دیگه هیچوقت اندروید نمیخرم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره اندوریدکه نمیخوره مدام بایدiosدان کنی اووحجمشونم که نو.من تایه اپل آیدی خریدم زدم تایه ماه طول ک ...

گلم اپ ايدي چند ساله ميخردي و معتبر از خوده امريكا من الان پنج ساله يه اپ ايدي دارم با اينكه گوشيمو عوض كردم بازم همون اپ ايدي 

میدونم امسال ساله منه همه چی درست میشه سال دیگه تو خونه 🏠خودم هستم 😘☺️ماشین خودم دارم🚗
بزرگترین عیبش اندروید نیس .دانلود نمیشه کرد باهاش اهنگو نمیشه ذخیره کرد الیته یسری برنامه اورده که ب ...

همه این کارارو که شما گفتی من انجام میدم خیلی هم راحت خواستی بگو من میگم چیکار کنی

دوست عزیز من خدا الهی هر چی که میخوای بهت بده واسه منم دعا کن ☺️😍
ايفون پوكيدش دستت باشه ديگه حاضر نيستي اندرويد دستت بگيري😑😑😐😐 و اينكه فوقالعاده گوشي ها محكم هست ...

جدی؟؟؟ازدستت بیفته صفحش نمیشکنه؟

دختری باش که همه از مستقل بودن و موفقیتش حرف میزنن، نه از خوشگلیش🌸
پولشو داري بخر گلم خيالت راحته گوشي هست ك معايب واقعا نداره درسته مثل اندرويد به همه برنامه اي دسترس ...

معایب نداره؟؟؟؟الانکه همه عیب گفتن فقد

دختری باش که همه از مستقل بودن و موفقیتش حرف میزنن، نه از خوشگلیش🌸
معایب نداره؟؟؟؟الانکه همه عیب گفتن فقد

شما مثل اینکه مزایا رو اینهمه نوشتن نخوندی ما که برا خودمون ننوشتیم همه دارن میگکن خوبه

اونی که داره ازش بپرس مث این میمونه من فلان وسیله رو ندارم از رو شنیده ها بگم خوبه بخر یا نخر خخخخخخخخخخخخ

جدی؟؟؟ازدستت بیفته صفحش نمیشکنه؟

والا من پسرم صد دفعه زدش زمين تو سوپ انداختش 😂😂😂😆😆 از ماشين پياده شدم افتاده😂 كلا دربه درش كردم ولي خدايي هيچيش نشده🤓 البته يه گلس روش انداختم شد صدو بيست تومن يه قاب دوره اي فقط انداختم  ك لبه هاش ضربه نخوره قاب كامل نداختم و پشتش گلس زدم ديگه بهش بمب وصل كني چيزيش نميشه😂  

میدونم امسال ساله منه همه چی درست میشه سال دیگه تو خونه 🏠خودم هستم 😘☺️ماشین خودم دارم🚗
تو خود راديو جوان وقتي يبار گوش بدي يه گزينه داره ميتوني سيوش كني دفعه بعد بدون اينترنت گوش بدي

خوب برنامش از اپل استور دان کرد تموم اهنگ های دلخوات سیو کن

براي به ارامش رسيدن دلم و خوب شدن زندگيم يك صلوات مهمون هم كنيد...اخه دوسش دارم😔😔😔❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش