2777
2789
معايب اينكه من ال سي ديش شكست٩٠٠پياده شدم ولي مزايا زياد داره ايفون داشته باشي ديگه نميتوني اندرويد ...

مزایاش چیه؟؟

دختری باش که همه از مستقل بودن و موفقیتش حرف میزنن، نه از خوشگلیش🌸

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ميشه دانلود كردو ذخيره كرد گلم ولي مثل اندرويد مستقيم نميشه

شما با چه برنامه اي آهنگ گوش ميدي؟

🌺خدا جونم دستتو بيار تو زندگيم تا زندگيم پر از آرامش بشه 🌺براي برطرف شدن مشكل كاري شوهرم  يه صلوات لطفا

پولشو داري بخر گلم خيالت راحته گوشي هست ك معايب واقعا نداره درسته مثل اندرويد به همه برنامه اي دسترسي نداري ولي عاليه 🤓

میدونم امسال ساله منه همه چی درست میشه سال دیگه تو خونه 🏠خودم هستم 😘☺️ماشین خودم دارم🚗
واقعا؟

اره اندوریدکه نمیخوره مدام بایدiosدان کنی اووحجمشونم که نو.من تایه اپل آیدی خریدم زدم تایه ماه طول کشیدبزنم اخرشم دادم به شوهرم یه چیزدیگه گرفتم 

تیکرتولدپسرم💚۹۷/۷/۷💚اگه قراربوددری بسته بمونه ک به جاش دیوارمیزاشتن😉همیشه امیدوارباش🤗
شما با چه برنامه اي آهنگ گوش ميدي؟

Documentsهم ذخيره ميكنم هم سيو ميكنم از تو تل گرام ميتونم سيو كنم 

میدونم امسال ساله منه همه چی درست میشه سال دیگه تو خونه 🏠خودم هستم 😘☺️ماشین خودم دارم🚗
اولش كار باهاش سخته اما كار كردن باهاش خيلي راحته مثل گوشياي ديگه سوراخ سمبه نداره همه چي يه جا هست ...

عههه مرسیییی خیلی کامل بود

دختری باش که همه از مستقل بودن و موفقیتش حرف میزنن، نه از خوشگلیش🌸
من خیلی راضی هستم قبلا اندروید داشتم نوت در مقابل این هیچ هست چون هنگ داره ولی این اصلا هر چی داره س ...

پس خوبه؟؟بگیرم؟؟؟

دختری باش که همه از مستقل بودن و موفقیتش حرف میزنن، نه از خوشگلیش🌸
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز